Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 26

Volgende
Lidl

IT Service desk engineer

Bij Lidl

Staat 12 dagen op Jobat.be

Lidl groeit snel. Elke drie weken een nieuwe winkel, elke drie jaar een nieuw distributiecentrum en elke drie minuten een nieuwe klant, dat doet niemand ons na. Maar die groei is nog maar het begin. Het is onze droom om nog meer harten van klanten te winnen met onze verse groenten en ons lekker brood. Elke dag opnieuw. Het geheim van dat succes? Dat zijn onze 7.800 medewerkers. In onze winkels, distributiecentra en op onze kantoren. Door hun inzet en hun ideeën, maken zij elke dag het verschil en doen zij Lidl groeien.
 

Zin om mee te groeien?

IT Service desk engineer

Functieomschrijving

  • Je ondersteunt onze +/- 1100 users met al hun vragen/issues over onze hardware en software in onze winkels, distributiecentra en op hoofdkantoor. Hiervoor werk je met een ticketsysteem gebaseerd op ServiceNow.
  • Je communiceert jouw oplossingen op een correcte manier naar de eindgebruiker.
  • Je (her)installeert hardware en dit voor een brede waaier aan apparaten, zoals desktops, laptops, smartphones, printers, pick by voice toestellen, pda’s,..
  • Je bemant in een beurtrol onze hotline, waar je binnenkomende calls beantwoordt en alle nieuwe tickets dispatcht.
  • Je deelt je kennis met je collega’s door bestaande documtentatie te updaten of door nieuwe knowledgeartikels aan te maken.

Profiel

  • Je bent klantgericht en houdt ervan om steeds de juiste oplossing te vinden.
  • Je hebt een gezonde interesse voor IT. Kennis van Windows 8, Windows 10, active directory, SSCM of MobileIron is een pluspunt.
  • Je behaalde een bachelor diploma in een IT richting, specifieke ervaring is niet vereist. Of je behaalde je secundair diploma aangevuld met een extra opleiding en/of een paar jaar IT-ervaring.
  • Je communiceert professioneel assertief in het Nederlands en het Frans. Documenteren in het Engels vormt geen probleem.
  • Je neemt initiatief en legt verbetervoorstellen voor.
  • Je plant en organiseert je werk zelfstandig.
  • De ITlL best practices en een “Agile” manier van werken zijn je niet vreemd.

Aanbod

  • Je leert het IT landschap binnen een grote organisatie beter kennen.
  • Een rol met interne en externe opleidingsmogelijkheden.
  • Je komt terecht in een enthousiast en dynamisch team.
  • Een functie met heel wat verantwoordelijkheid en waar initiatief nemen geapprecieerd wordt.
  • Je werkt in een rotatiesysteem waarbij je tussen 8u en 18u werkt.
  • Een mooi loon aangevuld met maaltijdscheques, hospitalisatieverzekering, smartphone abonnement en vergoeding en een bedrijfsrestaurant waar je gezond en lekker luncht.
 
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 27 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: Distributie en Retail
  • Merelbeke (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Frans, Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.