Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 27

Volgende
Thomas Cook Belgium

IT Service Centre Agent

Bij Thomas Cook Belgium

Staat 12 dagen op Jobat.be

Thomas Cook Belgium verzorgt, jaarlijks de vakantie van meer dan 700 000 klanten. Hiermee is Thomas Cook Belgium een toonaangevende speler in de georganiseerde reissector. Bij ons ben je elke dag in de weer om de dromen van onze klanten waar te maken. Je gaat aan de slag in een bruisende sfeer met toffe collega’s die je passie voor reizen delen. Bovendien behaalde Thomas Cook zowel in 2016 als in 2017 het Top Employer certificaat.

IT Service Centre Agent

Functieomschrijving

Ben jij een klantgerichte IT’er met een talenknobbel?
Of een Talenknobbel met een gezonde dosis ambitie in IT?
 
Misschien ben jij wel de nieuwe collega (m/v) die wij zoeken?
 
Als medewerker binnen onze meertalige IT Service Desk, ben jij het centrale aanspreekpunt voor alle IT-gebruikers binnen Thomas Cook Group. Je registreert problemen en incidenten en onderneemt gericht actie om opgedoken problemen zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen. Je maakt deel uit van een meertalig team van collega’s.
 
 
Jobomschrijving
 
  • Je voorziet in eerstelijns support aan alle Thomas Cook medewerkers (telefonisch of via email).
  • Je lost problemen en vragen van gebruikers op in overeenstemming met de afgesproken SLA’s (Service Level Agreements).
  • Je streeft naar een continu hoog niveau van klantenservice en klantentevredenheid.
  • Je werkt nauw samen met tweede-  en derdelijnsteams en eventueel externe partners om complexe problemen op te lossen. Indien nodig escaleer je deze.
  • Je registreert in de daartoe voorziene applicaties hoe problemen opgelost werden, volgt ze op en documenteert ze.
  • Je stelt helpfiches en Q&A’s met veelgestelde vragen op voor je eindgebruikers.
  • Je promoot de Service Desk intern als een “one stop service support” oplossing.

Profiel

  • Je beëindigde succesvol je Secundair Onderwijs en/of behaalde een Bachelordiploma.
  • Je hebt bij voorkeur een eerste werkervaring achter de rug in een IT  Service Desk, Customer Service of Contact Center omgeving.
  • Je hebt bewezen ervaring in een klantgerichte en oplossingsgerichte omgeving.
  • Je bent analytisch sterk en werkt op een gestructureerde manier.
  • Je bent stressbestendig en blijft rustig, ook in moeilijke en uitdagende omstandigheden.
  • Je communiceert vlot in Nederlands en Duits en het Frans en/of Engels.
  • Je bent flexibel en bereid te werken tussen 8:00h en 18:00h (in een flexibel uurrooster). Occasioneel werk je ook op zaterdag.
  • Wanneer je een talenachtergrond hebt, is sterke interesse in IT een must.
  • Wanneer je een IT achtergrond hebt, is kennis van/ervaring met ITIL Incident Management een pluspunt.

Aanbod

  • een boeiende uitdaging binnen onze innovatieve en dynamische organisatie
  • een contract van onbepaalde duur
  • een marktconform salarispakket aangevuld met interessante extralegale voordelen
( maaltijdcheques, groepsverzekering, dertiende maand, woon-werkvergoeding)
  • 20 vakantiedagen, aangevuld met 6 Happy Days
  • attractieve vakantiekortingen
  • interessante opleidingsmogelijkheden
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 27 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: Horeca en Toerisme
  • Zwijnaarde (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Duits, Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.