Terug naar zoekresultaten

1 van 12

Volgende

IT Incident Manager

Bij Smals

Staat 12 dagen op Jobat.be

Meer dan 1700 professionals omarmen bij Smals elke dag de toekomst door zich in te zetten voor ICT for Society. Hoogtechnologische ICT-systemen zorgen voor meer efficiëntie in de belangrijke sociale verantwoordelijkheidsdomeinen van onze klanten zoals werk, gezin en gezondheid. Het eHealthplatform, een beveiligd uitwisselingsplatform voor medische informatie, zal papieren doktersbriefjes en doktersvoorschriften op termijn overbodig maken. Daarnaast zorgt de ICT-service Dimona er voor dat de RSZ de sociale bescherming van 4 miljoen werknemers snel kan laten evolueren, ongeacht hoe snel ze van job veranderen. Handig? Jazeker, en uitdagend ook.

IT Incident Manager

Functieomschrijving

Als IT Incident Manager maak je deel uit van het team Professional Services en ondersteun je de ICT Servicedesk om de ICT dienstverlening te optimaliseren. Je hebt in deze boeiende rol de verantwoordelijkheid over de ITIL processen en incident- en problemmanagement.

Je takenpakket:
- Je ondersteunt de ICT Servicedesk als het unieke contactpunt voor alle ICT- communicatie met de interne klanten om deze in staat te stellen hun gebruik van de ICT-dienstverlening te maximaliseren.
- Je helpt bij incidenten om de normale dienstverlening zo vlug mogelijk te herstellen en de negatieve impact op de organisatie te minimaliseren.
- Je identificeert de onderliggende oorzaken van incidenten, stelt tijdelijke en definitieve oplossingen voor en onderneemt proactief de nodige acties om de nadelige effecten van incidenten en problemen te verminderen.
- Je bewaakt de naleving en voortdurende verbetering van de toegewezen processen, zowel intern als bij de externe partners. Indien nodig kom je tussen bij de supportteams en hun verantwoordelijken.
- Je zorgt voor documentatie van alle kennis ter ondersteuning van de processen.
- Je staat in voor informatiedeling, analyses en rapporten van relevante resultaten, ontwikkelingen en prognoses zodat het management kan bijsturen waar nodig.
- Je volgt de ontwikkelingen in je vakgebied om zo bij te dragen tot de verdere professionalisering van het team.

Profiel

Je behaalde een bachelor- of masterdiploma et hebt relevante werkervaring in een productieomgeving.
Kennis van ITIL en ticketingtools is een pluspunt.
Je hebt zeer goede relationele vaardigheden, communiceert vlot en kan vergaderingen leiden.
Je bent klantgericht, methodisch en een problem solver en deinst er niet voor terug actie te ondernemen.
Tot slot druk je je vlot uit in het Frans.

Aanbod

Bij Smals bouw je mee aan complexe ICT-services die een rol gaan spelen in de hele samenleving. Zowel in application development als in ICT infrastructure of ondersteunende diensten is opleiding, specialisatie en carrière mogelijk. ICT for Society wordt daarnaast geflankeerd door een nadrukkelijke balans tussen werk en leven, marktconforme lonen, een hospitalisatieverzekering, 2e pensioenpijler, maaltijdcheques en telewerk. Smals betaalt het openbaar vervoer 100% terug en zorgt voor maximaal bereikbare kantoren. Bovendien voert Smals een gelijkekansenbeleid.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 48 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.