Terug naar zoekresultaten

IT 1st/2nd Line Support Engineer

459753910

AGO Jobs & HR | Afsnee | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 22 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

IT 1st/2nd Line Support Engineer

Functieomschrijving

Voor onze klant, een wereldspeler in de voedingsindustrie, zoeken we een 1st en 2nd Line Support Engineer voor de ICT-servicedesk. De 1st line service-desk is het belangrijkste aanspreekpunt voor ongeveer 1000 gebruikers, verspreid over 4 continenten. Alle ICT-gerelateerde incidenten en wijzigingen worden beheerd vanuit deze service-desk. Het doel hierbij is dat je de gebruikers zo snel mogelijk helpt via remote support (telefoon, skype,?). Bovendien worden alle wijzigingen aan de werkplek (apparaten, gebruikers,?) beheerd vanuit dit team. Als gevolg hiervan heb je als 1st Line Support Engineer een brede IT-kennis nodig. Je zal onder meer verantwoordelijk zijn voor: - Het bieden van ondersteuning aan de eindgebruikers door: - Ondersteunen van first line telefonie & ticketing tool in alle IT-infrastructuurdomeinen - Communiceren met verschillende IT-teams binnen Lotus en de servicedesk van de belangrijkste leveranciers om incidenten op te volgen - Telefonische ondersteuning bieden voor alle problemen op de werkplek - Uitvoering van IMAC-wijzigingen met betrekking tot de werkplek (installeren, verplaatsen, toevoegen, wijzigen) - Samenwerken aan roll-out projecten over de hele wereld - Verder zal je ook werken met deze verschillende IT-domeinen: - End user hardware - Besturingssysteem (Windows 10) - Printing - AD user management - Citrix - Office 365 - Voip

Profiel

- Je hebt een uitstekende IT-infrastructuurkennis met hands-on ervaring - Je hebt goede kennis van Windows 7, 8 en 10, office, printing en AD - Kennis van cloud connectiviteit (Office 365), hardware en basiskennis Citrix worden als een pluspunt beschouwd - Je hebt bovendien ook kennis van andere IT-infrastructuurdomeinen (servers, opslag, virtualisatie, ?) - Je bent in het bezit van een bachelor in IT of je hebt gelijkwaardige ervaring in een vergelijkbare IT omgevingen - Behaalde certificaten worden als een plus beschouwd - Je bent volledig professioneel vaardig in het Nederlands en Engels, gemiddelde professionele vaardigheid in het Frans is voldoende - Verder heb je een natuurlijke drive om processen en de manier van werken te verbeteren - Je hebt een hoog niveau van zelfvertrouwen, creativiteit en nauwkeurigheid - Je bent in staat om feiten duidelijk samen te stellen, te synthetiseren en te presenteren - Je vindt het gemakkelijk om kennis te absorberen en over te dragen - Je hebt een pro-actieve houding en hands-on mentaliteit - Je bent flexibel en stressbestendig en je kan je aanpassen aan continu veranderende situaties - Reizen vormt voor jou geen probleem

Aanbod

- Je ontvangt een competitief salatispakket, inclusief tal van extralegale voordelen - Het bedrijf is vlot bereikbaar met de auto vanuit Gent - Interne carrièremogelijkheden zijn zeker mogelijk

Interesse?

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.

AGO Jobs & HR Gent IT
Poortakkestraat 57
9051 Gent IT
Tel.: 09 277 04 57
Email: gent.it@ago.jobs
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 19 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.