Terug naar zoekresultaten Vorige

13 van 21

Volgende

Interne Helpdesk / System Engineer

Via Pauwels Consulting

Staat 12 dagen op Jobat.be

Pauwels Consulting is een Belgisch consultancy kantoor met meer dan 520 experts op het gebied van engineering, life sciences en IT. Wij helpen vooraanstaande bedrijven in België en het buitenland met consulting, project management en werving en selectie. We hebben kantoren in België, Frankrijk, Duitsland en Zwitserland (https://www.pauwelsconsulting.com/nl/over-ons/contact/) .

Interne Helpdesk / System Engineer

Functieomschrijving

Voor onze IT-Partner IT Business Solutions zijn we op zoek naar een vaste Helpdeskmedewerker / System Engineer 


Functieomschrijving

IT Business Solutions is reeds meer dan 15 jaar actief in de IT sector en verleent ICT diensten aan de Kmo in heel België.
Wij zijn een kleinschalig bedrijf dat service levert op maat van de klant met een persoonlijk aanpak.

Wij zijn op zoek naar een interne Helpdesk/System Engineer om ons team uit te breiden. Je staat in voor remote support en opvolging van monitoringsystemen op onze helpdesk. Je optimaliseert onze monitoringen systemen.

Profiel

Je kan terugvallen op een degelijke kennis van Windows Server 2003-2016, Exchange, Sql, vpn dhcp, dns, Tcp/ip, security, virtualisatie, networking, Office 365, Cloud,..
Je bent vertrouwd met de nieuwste technologieën en wil je kennis uitbreiden.
Je bent communicatief naar de klant toe.
Je kan zelfstandig werken en je bent flexibel.
Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels of je bent bereid hieraan te werken
Je bent een teamspeler

 

Vereiste studies

  • Lager onderwijs of 1ste graad secundair onderwijs

of gelijkwaardig door ervaring.

Talenkennis

  • Frans (in beperkte mate)
  • Engels (zeer goed)
  • Nederlands (zeer goed)

Werkervaring

Beperkte ervaring ( < 2 jaar )

 

Profiel

Jobgerelateerde competenties

  • De informatica-infrastructuur selecteren of installeren (software, hardware, ...)
  • Prestaties van het informatiesysteem analyseren Maatregelen voorstellen voor de verbetering van de kwaliteit, de veiligheid en de productiviteit
  • Storingen, incidenten en onregelmatigheden identificeren Een diagnose stellen en corrigerende maatregelen toepassen

Persoonsgebonden competenties

  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Commercieel zijn
  • Regels en afspraken nakomen
  • Contactvaardig zijn
  • Zelfstandig werken
  • Plannen (= ordenen)
  • Leervermogen hebben
  • Omgaan met stress
  • Samenwerken als hecht team
  • Klantgerichtheid
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben

Aanbod

Contract

  • Vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds

Plaats tewerkstelling

Starrenhoflaan 44/20 2950 KAPELLEN

Aanbod

Je werkt voor een klein bedrijf in volle expansie en kan mee de krijtlijnen uitzetten voor de verder groei.
Je werkt in een flexibele omgeving met een zeer ruime taakomschrijving zodat je op alle vlakken kan bijleren.
Regelmatig kan je opleidingen volgen om je kennis uit te breiden.
Aantrekkelijk salarispakket + extralegale voordelen
Wij werken met professionele monitoring systemen
Doorgroeimogelijkheden.

Open in Google maps

Waar en hoe solliciteren?

Via e-mail: jobs@itbs.eu

Contact: Dhr. Simons Lionel

Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 16 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Kapellen (Antw.) (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Zelfstandige
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.