Terug naar zoekresultaten
Accent

internal sales

Via Accent

Nog 5 dagen om te solliciteren

Onze klant is een internationale producent van diepgevroren bladerdeegproducten zoals croissants chocoladebroodjes Danish pastry etc. Vanuit de fabriek (die beschikt over 4 ultra-moderne lamniatielijnen) in Moeskroen levert het bedrijf 75 ton bladerdeeg per dag aan professionele gebruikers in horeca retail en bakkerijen. Met 200 medewerkers waarvan 41 commerciële medewerkers en 6 sales offices verspreid over Europa en de VS realiseert de onderneming een omzet van 60 miljoen euro in meer dan 30 landen.
Onze klant is sinds 2005 elk jaar met 25 procent gegroeid. Dat komt door de superieure kwaliteit van de producten de permanente investering in onderzoek en ontwikkeling de grote mate van flexibiliteit in productie en verpakking en de sterke prijszetting.

internal sales

Functieomschrijving

Als Internal Sales bent u verantwoordelijk voor het behartigen van alle toegewezen klantendossiers van A tot Z binnen een bepaalde regio inclusief order entry. Rapporteren en melden van verbeterpunten gebeurt aan de Internal Sales Coördinator U bent verantwoordelijk voor volgende taken: ? Relationship Management: nauwe professionele relatie van vertrouwen ontwikkelen met de klant waarbij men als SPOC/FPOC (Single Point of Contact/First Point of Contact) kan fungeren ter ondersteuning van Sales ? Order Management: o Orderingave en ?bevestiging o Opvolgen van backorders o Retours o Klachten o Staalaanvragen o Opvolgen promotionele acties o Forecasts o Virtuele pickings externe magazijnen o Diverse administratieve taken (klassement rapportering etc.) ? Coördinatie met productieplanning en interne/externe magazijnen opvangen escalaties. ? Klachten & Retours: Case Management in CRM opmaken van klacht en opvolgen klachtenafhandeling binnen strikte deadlines en antwoord klant tijdig afhandelen correctieve acties implementeren ikv procesverbetering ? Rapportering aan Sales op de toegewezen dossiers ? Rapportering aan klant (bv Quarterly Business Review Action Tracker KPI?s etc.) ? Ondersteuning en nauwe samenwerking met Sales en klant (bv. Verschilmeldingen) ? Opzetten van nieuwe dossiers van Key Account klanten in uw portfolio alsook ondersteuning bieden bij opzet nieuwe dossiers (afstemming met Sales artikelcreatie ism Master Data opzetten Customer Briefing/CRM procedures documentatie voor klant EDI prijslijsten ism Master Data aanmaken en bijhouden van Customer Material Inforecords in SAP etc.) ? Expertise aanleveren op vlak van douanedocumentatie certificaten en andere import/export ? Afspraken mbt forecast of volumecontracten en promo?s opvolgen inzage klantencontracten ? Proactieve (twee-)wekelijkse calls met de klant waarbij de lopende zaken besproken worden met als doel escalaties te vermijden ? Introductie van nieuwe artikels voor de toegewezen klanten + daarop aansluitend bezorgen van nodige documenten aan klant voor opzet artikelnummers EDI-opzet etc. ? Actief meewerken aan de Month End Closure ? Bijwonen van beurzen of klantenbezoeken (op vraag van Sales/klant) ? Bijspringen igv afwezigheden/backup van de andere teamleaden ? Deel uitmaken van het permanentieteam (beurtrol) samen met de Internal Sales medewerkers van het team. ? Identificeren en melden van verbeterpunten aan de Internal Sales Coördinator ? In afwezigheid van de receptionist(e) onthaal overnemen De concrete evolutie van een bepaald persoon in een bepaalde functie (dit zijn de specifieke taken waar hij voor opgeleid en gekwalificeerd is) wordt concreet opgebouwd en geregistreerd op het opleidings- en kwalificatierapport .

Profiel

? Bachelor of Master met kennis van Logistiek en Douane
? Bij voorkeur min. 1 jaar ervaring in de opvolging van Key Account dossiers in een commerciële binnendienst functie in internationale omgeving of multinational
? Expertise aanleveren op vlak van Private Label ontwikkeling
? Viertalig: Nederlands / Frans / Engels
? Kennis van MS Office ( Word Excel Powerpoint?) en ERP-pakket bij voorkeur kennis SAP of een gelijkaardig ERP pakket
? Probleemoplossend en analytisch vermogen; denken in oplossingen ipv problemen
? Snel reactievermogen flexibiliteit
? Zelfstandig kunnen werken maar toch ook team-player
? Professionele houding stressbestendig klantgericht en commercieel ingesteld
? Proactieve communicatie goede communicatie skills (zowel schriftelijk als telefonisch)

Aanbod

  • Een job optie vast na inloopperiode
op interimbasis.
  • Een internationaal bedrijf.
  • Een file-vrije omgeving met
voldoende parkeergelegenheid.
Vlaams-Brabant,Henegouwen,Antwerpen,Luik,Waals-Brabant,Oost-Vlaanderen,Brussel,Namen,West-Vlaanderen,Luxemburg,Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Vlaams-Brabant, Henegouwen, Antwerpen, Luik, Waals-Brabant, Oost-Vlaanderen, Brussel, Namen, West-Vlaanderen, Luxemburg, Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.