Terug naar zoekresultaten
Ergon Recruitment Kortrijk

Internal sales & logistics officer regio Kortrijk (tijdelijk)

Ergon Recruitment Kortrijk | West-Vlaanderen | Voltijds

Voor één van onze klanten, een internationale speler binnen FMCG, zoeken we een

Internal sales & logistics officer regio Kortrijk (tijdelijke opdracht)


Internal sales & logistics officer regio Kortrijk (tijdelijk)

Functieomschrijving

In deze functie heb je volgende verantwoordelijkheden:
  • Je fungeert als centraal aanspreekpunt tussen de sales van de toegewezen landencluster enerzijds en de interne diensten anderzijds (logistiek, planning, finance, magazijn,…).
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de (interne) sales orders en het verzekeren van optimale voorraadniveaus in de toegewezen landencluster. Je verzorgt ook de bijhorende transacties in SAP.
  • Je voert alle communicatie naar de landencluster omtrent de status van orders en te verwachten bevoorradingen.
  • Je staat in voor het efficiënt samenstellen van vrachten naar de landencluster rekening houdend met prioriteiten, maximaal toegelaten gewicht en volume, etc.
  • Je staat in voor de administratieve aanvraag en opvolging van transporten in SAP.
  • Samen met je collega's streef je naar een efficiënte werking en denk je na over verbeteringsvoorstellen.
  • Vanuit je positieve en klantgerichte ingesteldheid, zorg je voor een correcte afhandeling van eventuele klachten.
  • Je bent back-up voor de collega's binnen jouw team.
  • Je maakt deel uit van de afdeling ‘supply planning & deployment'.

Profiel

  • Je behaalde minstens een bachelor diploma en je kan bij voorkeur een eerste gelijkaardige werkervaring voorleggen (bijvoorbeeld binnen customer service of logistiek).
  • Je bent vlot in Nederlands en Engels.
  • Kennis van SAP is een voordeel. Je hebt minstens al met een ERP-pakket gewerkt. Daarnaast kan je ook goed overweg met MS Office.
  • Je houdt van werken binnen een logistieke omgeving waarbij je de klant centraal stelt. Door je optimistische mindset, dynamiek en spontaniteit hanteer je een klantgerichte aanpak.
  • Sterke communicatieve skills typeren jou, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je bent administratief nauwkeurig ingesteld en houdt ervan om cijfermatig te werken.
  • Je bent een teamplayer, maar kan even goed zelfstandig te werk gaan.

Aanbod

Onze klant biedt je een boeiende positie in een internationaal groeiend bedrijf met een dynamische cultuur en collegiale sfeer.

Uiteraard hoort hierbij een aantrekkelijk loon en kan je genieten van extralegale voordelen.

Dit betreft een tijdelijke opdracht (april tot eind december 2019). Gelet op de groei van het bedrijf, zijn mogelijkheden op langere termijn niet uitgesloten.

Er is een flexibele arbeidsregeling voorzien in een 39-uren regime.
Deze job wordt niet langer aangeboden.
West-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales binnendienst' jobs in West-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.