Terug naar zoekresultaten

INTERNAL SALES - EXTRA ADV-DAGEN EN THUISWERK

* Commercieel, klantgericht en gedreven

* Goede talenkennis (Nederlands, Frans en Engels; Duits is een plus)

* Enthousiaste, dynamische omgeving

Hays Belgium | Roeselare | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 6 dagen om te solliciteren

Voor onze klant, een start-up binnen de interieursector, zijn wij op zoek naar een gedreven internal sales medewerker

Als medewerker commerciële binnendienst werk je in een team van twee en ben je verantwoordelijk voor de orderopvolging van A-Z. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, geeft productinformatie en advies en volgt hun vragen nauwgezet op. Daarnaast heb je nauw contact met de leveranciers, de productie en het magazijn. Je checkt de stock, de openstaande orders en backorders en maakt op basis daarvan een juiste inschatting naar levertermijnen. Ten slotte ben je nauw betrokken bij het opmaken van nieuwe klantendossiers en het opbouwen van langetermijnrelaties met de klanten.


  • Voor deze vacature mikken we op een kandidaat met een eerste ervaring in een gelijkaardige functie. Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels. Kennis Duits is een plus. Verder ben je een vlotte communicator, hands-on, enthousiast en draag je klanttevredenheid hoog in het vaandel.

    Voor deze job als customer service medewerker biedt onze klant jou een competitief loon, aangevuld met extra ADV-dagen en de mogelijkheid om van thuis uit te werken. Je komt terecht in een stimulerende en dynamische omgeving waar collegialiteit een kernwaarde is.

    Sterke talenkennis, commercieel ingesteld en klaar voor een uitdaging? Verstuur snel je cv online of contacteer Lisa Vanderbeke van Hays Response Office Support op het nummer +32 (0)50 47 20 46.

INTERNAL SALES - EXTRA ADV-DAGEN EN THUISWERK

Functieomschrijving

Als medewerker commerciële binnendienst werk je in een team van twee en ben je verantwoordelijk voor de orderopvolging van A-Z. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, geeft productinformatie en advies en volgt hun vragen nauwgezet op. Daarnaast heb je nauw contact met de leveranciers, de productie en het magazijn. Je checkt de stock, de openstaande orders en backorders en maakt op basis daarvan een juiste inschatting naar levertermijnen. Ten slotte ben je nauw betrokken bij het opmaken van nieuwe klantendossiers en het opbouwen van langetermijnrelaties met de klanten.

Profiel

Voor deze vacature mikken we op een kandidaat met een eerste ervaring in een gelijkaardige functie. Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels. Kennis Duits is een plus. Verder ben je een vlotte communicator, hands-on, enthousiast en draag je klanttevredenheid hoog in het vaandel.

Aanbod

Voor deze job als customer service medewerker biedt onze klant jou een competitief loon, aangevuld met extra ADV-dagen en de mogelijkheid om van thuis uit te werken. Je komt terecht in een stimulerende en dynamische omgeving waar collegialiteit een kernwaarde is.

Sterke talenkennis, commercieel ingesteld en klaar voor een uitdaging? Verstuur snel je cv online of contacteer Lisa Vanderbeke van Hays Response Office Support op het nummer +32 (0)50 47 20 46.

Interesse?

Hays Belgium
Lisa Vanderbeke
0498 176730
Dampoortstraat 265 bus 4, 8310 Brugge
Roeselare

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 6 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales binnendienst' jobs in Roeselare meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.