Terug naar zoekresultaten
Kaercher

Internal Key Account Manager (m/v)

Internal Key Account Manager (m/v)

Kaercher | Wilrijk | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 14 dagen op Jobat.be

Kärcher is wereldwijd marktleider op gebied van reinigingssystemen, producten en diensten. Het bedrijf staat voor kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. De sleutel van ons succes zijn onze gemotiveerde medewerkers die dagelijks hun expertise toewijden aan ons bedrijf en product.

Kärcher is een Duits familiebedrijf dat uitzonderlijke carrièremogelijkheden aanbiedt binnen een sterke, gezonde en internationaal gereputeerde groep.

Interessante uitdagingen in combinatie met uitwisseling van know-how, creëren een ideaal platform voor de individuele carrièreplanning en persoonlijke ontwikkeling.

Wij zoeken naar betrokken medewerkers die teamwork waarderen. Medewerkers die samen met ons streven naar wat Kärcher speciaal maakt : altijd het beste aanbieden, zonder uitzondering.

Internal Key Account Manager (m/v)

Functieomschrijving

  • Als IKAM word jij onze spilfiguur in de after-sales communicatie naar onze professionele klanten in het marktsegment van schoonmaakbedrijven en car wash installaties (B2B). Hierbij werk je nauw samen met de Key Account Manager van de desbetreffende sector.
  • Na een grondige opleiding, word jij bedreven in :
    • Het verwerken van bestellingen en controleren van orders met een kritische blik op volledigheid en juistheid.
    • Het pro-actief communiceren van levertermijnen van bestellingen naar klanten en Sales. Jouw streefdoel is steeds een vlotte en tijdige oplevering te kunnen garanderen.
    • Het regelen van administratieve formaliteiten omtrent aanvragen van certificaten, het sporadisch opmaken van offertes, het verzenden van klantendocumentatie en prijsinformatie.
  • Werkprocedures staan bij jou hoog in het vaandel. Indien nodig neem je initiatief in het schrijven of aanpassen van die procedures teneinde de workflow te optimaliseren.
  • Je werkt in een team van 3 mensen. Tijdens vakantieperiodes fungeer je hierbij als back-up.
  • Je rapporteert aan de Customer Service Manager.
  • Profiel

    • Je hebt een Bachelor opleiding genoten (administratief/commercieel) en beschikt over een vlotte tweetaligheid Nederlands-Frans in woord en geschrift.
    • Je hebt een goede kennis van MS Office. Ervaring met Sap is een pluspunt. .
    • Je bent luistervaardig, empathisch en communicatief. De klant staat voor jou steeds centraal.
    • Je kan zelfstandig werken. Je bent een problem-solver met een hands-on mentaliteit.
    • Je beschikt over een kleine dosis technische affiniteit om toestellen te begrijpen en herkennen.

    Aanbod

    Kärcher biedt een veelzijdige en afwisselende functie binnen een sterke, gezonde en internationale gereputeerde groep. Je komt terecht in een professionele werkomgeving met een stimulerende, informele en collegiale sfeer. Je kunt rekenen op een marktconform salarispakket en motiverende loopbaanperspectieven.

    Interesse?

    Sofie Maes
    +32 3 340 08 53

    Antwerpen & Haven

    Anderen bekeken ook

    De job werd bewaard

    Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

    Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

    Solliciteer nu Solliciteer nu

    Nog 21 dagen om te solliciteren

    Kenmerken

    Vereisten

    • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
    • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
    • Nederlands, Frans

    Aanbod

    • Onbepaalde duur
    • Voltijds

    Solliciteer voor

    Ontvang nieuwe jobs via e-mail

    Ontvang nieuwe 'Sales buitendienst / vertegenwoordiger' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

    We sturen je geen reclame.