Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Halle

Intern commercieel medewerker (m/v) voor een internationaal bedrijf te Vorst!

1242076

Via Secretary Plus Halle

Nog 5 dagen om te solliciteren

Secretary Plus is sinds 25 jaar dé nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten , vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Intern commercieel medewerker (m/v) voor een internationaal bedrijf te Vorst!

Functieomschrijving

Voor één van onze klanten, een internationale firma te Vorst, zijn we op zoek naar een interne commercieel bediende (m/v).

Het betreft een voltijdse functie (39u/week).

Je komt terecht in een dynamisch team en staat in voor een uitgebreid takenpakket :

 

  • Je vormt de directe link tussen de de diensten en de klanten (B2B/B2C);
  • je prioriteit ligt op het ondersteunen van de klant met als doel de service te versterken;
  • je behandelt de commerciële vragen van klanten, de orders in het systeem en volgt deze op van A tot Z;
  • je adviseert en begeleidt klanten die op zoek zijn naar een commerciële oplossing;
  • je hebt oog voor de noden en/of problemen van de klanten en zoekt naar een oplossing samen met de andere collega's.
  • je geeft de vertegenwoordigers de nodige commerciële en administratieve ondersteuning.

Profiel

  • Je behaalde bij voorkeur een Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • je beschikt over relevante werkervaring in een Commerciële Binnendienst, bij voorkeur in een technische sector;
  • je beschikt over een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans. Kennis van het Engels of Duits is een extra troef;
  • je werkt vlot met courante MS Office-toepassingen, waaronder Word en Excel, kennis van SAP is een pluspunt;
  • je kan zowel zelfstandig functioneren, alsook in teamverband samenwerken;
  • je hebt een commerciële inzicht en je vind advies en ondersteuning bieden belangrijk;
  • je werkt oplossingsgericht naar de klant toe;
  • je bent stressbestendig en je kan omgaan met alle mogelijke vragen en situaties;
  • je bent communicatief en kan je stijl aanpassen aan het publiek.

Aanbod

Je komt terecht in een stabiele onderneming te Vorst, bereikbaar met het openbaar vervoer.  Het betreft een voltijdse functie van 39u/week met flexibel uurrooster.  Onze klant biedt een aantrekkelijk salarispakket in een jong en stabiel bedrijf.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales binnendienst
  • Sector: Distributie en Retail
  • Anderlecht (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales binnendienst' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.