Terug naar zoekresultaten Vorige

5 van 66

Volgende
ACCENT

Inside Sales Medewerker

Via ACCENT | Luik | Voltijds

Staat 15 dagen op Jobat.be

Onze klant is een totaalleverancier in de B2B markt voor kantoor oplossingen.

Inside Sales Medewerker

Functieomschrijving

?De accounts van alle overeengekomen klanten telefonisch beheren binnen een vastgelegd segment. Verkoop winst en targets voor uitgaande gesprekken consequent bereiken; ?Verkoop bereiken in overeenstemming met de targets/doelstellingen voor verkoop door het opbellen van aankooppunten (buying points); ?Ervoor zorgen dat de klantenbank up-to-date blijft; ?Ervoor zorgen dat alle aan u toegewezen klanten regelmatig verkooptelefoontjes krijgen en dat de klant bij ons blijft/begint te kopen; ?Ervoor zorgen dat klanten zoveel mogelijk kantoorbenodigdheden en verbruiksartikelen kopen door gebruik te maken van alle verslagen promoties en informatie die wij hiervoor ter beschikking hebben; ?Problemen die ontstaan binnen de overeengekomen termijnen behandelen en oplossen; ?Overleggen met de Inside Sales Manager over ter zake doende accountkwesties; ?Te allen tijd verantwoordelijk zijn voor het up-to-date houden van de accounts in SAP en SFM/CRM; ?Alle zowel schriftelijke als mondelinge communicatie uitgebreid documenteren.

Profiel

?U hebt ideaal een aantoonbare ervaring in een klantgerichte functie. U hebt ideaal minstens 12 maanden aantoonbare ervaring in Inside Sales;
?U bent perfect tweetalig (NL/FR);
?U beschikt over uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en beheerst een klantvriendelijke telefonische communicatie. U bent in staat om tijdens koude acquisitie succesvolle werkrelaties met klanten op te bouwen;
?U bent in staat om een groot aantal kwaliteitsvolle uitgaande telefoontjes te plegen in overeenstemming met de overeengekomen targets en doelstellingen;
?U toont zelf initiatief en kunt uw eigen werklast efficiënt plannen en organiseren;
?U pakt uitdagingen en hindernissen doeltreffend aan bent assertief maar blijft toch altijd beleefd en vriendelijk;
?U biedt een luisterend oor voor vragen en klachten creëert vertrouwen en speelt in op potentiële problemen;
?U hebt een goede kennis van de SAP en SFM/CRM-systemen en kunt deze gebruiken binnen het kader van de jobvereisten;
?U hebt een passie voor uit een uitmuntende klantendienst.

Aanbod

Wil je een unieke kans grijpen om te werken voor een bedrijf met veel opleidings- en doorgroeimogelijkheden waar hard werk en plezier hand in hand gaan?

Wij bieden jou een marktconform salaris aan met tal van andere voordelen zoals:
?Een dynamische en jonge werkomgeving;
?Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques pensioen- en hospitalisatieverzekering en aanvullende vakantiedagen;
?Ons gloednieuw en zeer aangenaam modern kantoor is heel gemakkelijk bereikbaar via openbaar vervoer op wandelafstand van het station
?Indien je met het openbaar vervoer komt werken betalen wij jouw abonnement trouwens volledig terug.

Interesse?

W.INT.040
Luik

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 13 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Luik meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.