Terug naar zoekresultaten

1 van 12

Volgende
UZ Brussel

ICT Supportmedewerker - 2de lijn

Bij UZ Brussel

Staat 7 dagen op Jobat.be

Het UZ Brussel telt elk jaar bijna 400.000 patiëntencontacten. Meer dan 3700 mensen werken de klok rond om iedereen een gepaste behandeling te geven. Het ICT-team zorgt ervoor dat onze artsen, verpleegkundigen en paramedici beschikken over de meest moderne en hoogtechnologische systemen. Zo kunnen zij de best mogelijke zorg verlenen aan hun patiënten. Tegelijk omringen we patiënten met applicaties, portals en mobiele toepassingen, en verbeteren we hun zorgtraject.

 

Zo maak je als ICT'er het verschil.

ICT Supportmedewerker - 2de lijn

Functieomschrijving

Je levert ondersteuning aan onze medewerkers en krijgt zo de kans om je technische knowhow op punt te houden én verder uit te breiden.

 

Op dagelijkse basis neem je onder andere de volgende taken op jou:

  • Je bent vanuit de 2nd line het aanspreekpunt voor onze duizenden softwaregebruikers en hardware gebruikers op vlak van functionele, inhoudelijke service, en hen begeleidt naar een oplossing toe.
  • Je geeft met andere woorden directe functionele ondersteuning bij de softwarepakketten, eigen ontwikkeld klinische werkstation (Primuz) en de eindgebruiker apparatuur, waarbij je kan bogen op een 3de lijns technisch team (systeem,dba,netwerk engineer) of externe partner/leverancier als blijkt dat het probleem eerder daar zit.
  • Daarom zijn wij op zoek naar een 2nd Line Supportmedewerker om ons bestaand team uit te breiden!
  • Je rapporteert naar je teamleader.
  • Je werkt mee aan IT-projecten en tracht op de hoogte te blijven van de laatste IT-ontwikkelingen om continu de IT-omgeving van de instelling te kunnen optimaliseren: zoals Sccm, Imprivata, Mcafee,

MS Windows 10 migratie …

  • Je bouwt actief een technische expertise op binnen het ICT Support team en waar mogelijk probeer je deze over te brengen naar je collega's.
  • Je werkt ‘gewone’ daguren, maar neemt ook deel aan de wachtdienst. (ongeveer 1 week om de 3 maanden)
Heb je interesse in onze technische omgeving?

Het UZ Brussel beschikt over:

  • meer dan 3000 werkstations
  • meer dan 160 fysische servers
  • meer dan 520 gevirtualiseerde servers
  • een uitgebreid data netwerk (zowel LAN als WiFi)
  • een IP- telefooncentrale

en nog veel meer…

Profiel

  • Je hebt een Bachelorsdiploma in de Informatica of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt een grote affiniteit met ICT.
  • 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie en/of in de ziekenhuissector is een pluspunt.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Engels.
  • Je hebt een uitstekende kennis van Microsoft Windows, en hebt een grote bereidheid om extra kennis op te doen over de ICT-domeinen in gebruik binnen het ziekenhuis.
  • Je hebt bij voorkeur aantoonbare werkervaring met volgende systemen:
    • Microsoft desktop OS, voornamelijk Windows 7,8, 10, Mac OS.
    • Office 2010 /2013 suite, 365/Office 2016.
    • Kennis van scripting is aangewezen
    • Incident Management (topdesk), CMDB focus.
    • Microsoft omgeving: AD, DNS, GPO, Exchange.
    • Virtual Desktop Infrastructure (VMware View en Citrix XenDesktop)
    • SCCM 2012 & 2016, kennis van application packaging
    • Behandelen van aanmaak/ aanpassen accounts van nieuwe en huidige medewerkers (permissies)
    • Behandelen van allerlei incidenten die doorkomen via callcenter (meer geavanceerde incidenten):
    • Aanmaken/ updaten van installatiescripts voor ziekenhuis brede applicaties. (Power Shell, bat file, auto-it ) voor Windows 7 & Windows 10
    • Patch management van de oude Windows 7 omgeving en Windows 10 omgeving door middel van System Center
    • Aanmaken/ Aanpassen/ Testen en toepassen van Ms Windows Policies
    • Onderhoud van de SCCM Server + WSUS + onderhoud SCCM updates ( Nieuwe features , security patches
    • Begeleiden van externe firma’s bij nieuwe installaties en nazicht of applicaties werken met W10.
  • Je bent communicatief, klantvriendelijk, proactief en hulpvaardig.
  • Je werkt goed in team, bent flexibel en sociaal maar kan ook zelfstandig werken.
  • Je bent bereid je collega’s te ondersteunen: kennisoverdracht, buddy functie
  • Je bent in staat om het overzicht te bewaren: enerzijds in je werkzaamheden, anderzijds weet je ook de impact van acties op een groter geheel in te schatten
  • Je neemt initiatief, en bent een echte problemsolver.
  • Je bent stipt en discreet.
  • Tijdens je wachtdienst kan je binnen de 45 minuten in het UZ Brussel aanwezig zijn.

Aanbod

  • Een voltijds contract (38u) van onbepaalde duur;
  • Extralegale voordelen:
    • Aanvullend pensioenfonds;
    • Hospitalisatieverzekering, inclusief tegemoetkoming in ambulante zorgen in het UZ Brussel;
    • Verzekering gewaarborgd inkomen;
    • Tussenkomst in vervoersonkosten:
      • Volledige terugbetaling openbaar vervoer
      • Fietsvergoeding
      • Kilometervergoeding voor wagens
    • Verminderde tarieven in het bedrijfsrestaurant;
    • Gratis parking aan het ziekenhuis, toegang tot afstandsparkings aan afrit 9 (Jette) en het researchpark in Zellik;
    • Ekivitakaart: www.ekivita.eu/uzbrussel;
    • 27 vakantiedagen;
    • Attractiviteits- en eindejaarspremie;
  • Je komt terecht in een toepassingsdomein met veel variatie en de nieuwste technologieën;
  • Je krijgt inhoudelijk gevarieerde uitdagingen en je werkt zelfstandig in een constructief team;
  • Je werkt in een complexe ziekenhuisorganisatie en je hebt ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en evolutie;

 

Het UZ Brussel vormt samen met de Vrije Universiteit Brussel en Erasmushogeschool Brussel de Brussels Health Campus. Op deze campus, gelegen tussen afrit 9 van de Brusselse ring en het Laarbeekbos, zijn ook een kinderkribbe (volgens K&G-systeem), kinderopvang in de vakanties, een lagere school en een fitnesscentrum gelegen.

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 53 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Jette (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.