Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 7

Volgende
Jobcare

ICT Service Desk medewerker (Ref.1885)

Via Jobcare

Staat 17 dagen op Jobat.be

Jobcare is een werving- en selectiekantoor dat gespecialiseerd is in het recruteren en selecteren van bedienden, hogere technische profielen en managementfuncties.

ICT Service Desk medewerker (Ref.1885)

Functieomschrijving

Je maakt deel uit van het Benelux ICT team.
In samenwerking met een aantal externe leveranciers wordt er ondersteuning geboden aan hun eindgebruikers. Je zal meewerken in een variabel rooster om zo een optimale service te kunnen garanderen. De functie wordt hoofdzakelijk uitgevoerd vanuit het kantoor in Tessenderlo. Communicatie met het kantoor in Nederland via Skype for business/ videoconferencing of sporadisch op locatie.

 

Volgende taken komen aan bod:
• 1st Line and 2nd Line Helpdesk
Je staat in voor de incident- en probleembehandeling
Kleinschalig hardware onderhoud en vervanging
Troubleshooten en herstellen van software en hardware problemen
Opvolgen van (garantie) herstellingen
Ondersteuning voor telecom en netwerkincidenten
Ondersteuning voor mobiele toestellen
Incident logging via Topdesk

• Applicatie Support
Je staat in voor het beheer van de aan jou toegewezen toepassingen, producten of technologiedomeinen om een kwalitatief hoogstaande service te leveren aan hun eindgebruikers.
Je bent de tussenpersoon bij de eindgebruikers en de technische afdeling.

• Training en inwerktrajecten nieuwe medewerkers
Je staat in voor opleidingen op specifieke applicaties aan nieuwe medewerkers.
Je staat ook in voor de opvolging van personeelsmutaties op ICT vlak (accounts, hardware, autorisaties).

Profiel

• Je hebt een bachelor diploma Toegepaste Informatica, Electronica optie ICT of Informatiemanagement & Systemen
of gelijkwaardig door ervaring
• Ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt, maar geen vereiste
• Je hebt een goede kennis van Windows 7 en Microsoft Office applicaties
• Je hebt een goede kennis van Active Directory en kennis van hardware configuraties
• Je bent een teamplayer
• Je bent gedreven om afspraken en deadlines na te komen met kwaliteitsnormen in het vaandel
• Je hebt goede communicatieve vaardigheden 
• Je bent praktisch ingesteld (logisch nadenken en keep things simple!)
• Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Engels en Frans

Aanbod

• Een contract van 1 jaar met optie vast bij een financieel gezonde groep waarbij hiërarchie en bureaucratie tot een minimum beperkt wordt.
• Een werkgever die investeert in zijn mensen door hen vertrouwen en verantwoordelijkheid te geven, creativiteit en eigen initiatief te stimuleren, te zorgen voor de juiste opleiding en begeleiding en uitmuntendheid te belonen.
• Een zeer aantrekkelijk salarispakket: naast je salaris ontvang je extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een groepsverzekering en een hospitalisatieverzekering.
Midden-Limburg (Hasselt - Genk)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 22 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: Energie, Milieu en veiligheid
  • Tessenderlo (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Midden-Limburg (Hasselt - Genk) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.