Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 14

Volgende
Carrefour België

Human Ressources en Klantenmanager (Brussel /Henegouwen)

Carrefour België | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 9 dagen op Jobat.be

Carrefour Belgium

Human Ressources en Klantenmanager (Brussel /Henegouwen)

Functieomschrijving

Als Manager Klanten in één van onze Hypermarkten sta je in voor een klantgerichte service in de winkel, voor het onthaal van de klanten en voor een vlot verloop van de klantenstroom aan de kassa's. Daarnaast neem je een belangrijke rol op in het human resources management van de winkel. Je rapporteert aan de winkeldirecteur en bij haar/zijn afwezigheid neem je de initiatieven en beslissingen die nodig zijn voor het goed functioneren van de winkel.


 


Je bent het aanspreekpunt en de gesprekspartner voor de klant, garandeert een correcte informatie en bespreekt haar/zijn suggesties met de betrokken teams. Om de klantentevredenheid verder te ontwikkelen focus je op de vriendelijkheid, de dienstverlening en het professionalisme van alle medewerkers in de winkel. Je benut de opportuniteiten en initieert en implementeert acties om het elke dag nog beter te doen.


 


Het dagelijks reilen en zeilen van het front-end (kassalijn en onthaal) en het team kassiers(-ters) is jouw verantwoordelijkheid. Als manager en coach, stuur je je medewerkers aan en creëer je een hecht team. Je motiveert en begeleidt hen in hun professionele ontwikkeling. Verder bevorder je een aangename en gezonde werkomgeving waarin iedereen zich thuis voelt.


 


Je beheert en optimaliseert de uurroosters van de winkel in functie van de klantenstroom en het werkvolume. Je neemt doordachte beslissingen op basis van de resultaten van je afdeling. Je analyseert dagelijks de cijfers en resultaten, spoort afwijkingen op en werkt actieplannen uit. Je denkt mee met het bedrijf en onderneemt initiatieven die bijdragen aan Carrefour van morgen.


 


In samenwerking met de winkeldirecteur en de HR Business Partner ben je verantwoordelijk voor het geheel van de operationele HR-taken in de winkel en voor het implementeren van het HR-beleid: overdracht van informatie en contacten met het sociaal secretariaat, toepassing van procedures en wetgeving, rekrutering, aanwerving en onthaal van nieuwe medewerkers, opleiding en verdere ontwikkeling van medewerkers… Zo ondersteun je de winkeldirecteur in het positioneren van Carrefour als aantrekkelijke werkgever.


 


Je positieve ingesteldheid, engagement en toewijding, maken je tot een ware ambassadeur van Carrefour die deze waarden op een inspirerende manier uitdraagt naar de medewerkers.

Profiel

xxxx

Aanbod

 


Wij bieden

 

Een job met heel wat verantwoordelijkheden in een sector in volle expansie ; uitgebreide vormingen ; reële doorgroeimogelijkheden en een aantrekkelijk salarispakket, waaronder een bedrijfswagen.

 

Interesse ? Stuur je CV en motivatiebrief naar jobs@carrefour.com 

 


In een wereld in verandering zijn diversiteit en inclusie centrale waarden. Bij Carrefour willen we

vrouwen en mannen aantrekken en behouden - van alle leeftijden en van allerlei achtergronden,

elk met haar of zijn eigen ervaring. We zijn ervan overtuigd dat we hiermee onze klanten kunnen

bekoren en onze resultaten en onze innovatieve kracht versterken.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 30 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Store management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.