Terug naar zoekresultaten Vorige

15 van 15

Accent

Hulpboekhouder

Accent | Limburg | Voltijds

Nog 4 dagen om te solliciteren

Je komt terecht in een organisatie die overkoepeld werkt voor 2 bedrijven uit eenzelfde bedrijvengroep. Vanuit deze organisatie wordt de bedrijvengroep overkoepeld ondersteunt op het vlak van ICT Finance personeel en communicatie. Onze klant kenmerkt zich door zijn dynamisme en sterke groei als groothandel.

Hulpboekhouder

Functieomschrijving

Als hulpboekhouder voert u administratieve/ondersteunende werkzaamheden uit binnen het kader van het debiteuren -en crediteurenbeheer dit volgens vastgestelde procedures/richtlijnen. De hoofdactiviteit van de functie behelst voornamelijk het verwerken van aankoop-en verkoopfacturen. Zo staat u in voor het inboeken en controleren van aankoopfacturen zodanig dat afwijkingen volgens de procedure worden gesignaleerd. U volgt de te ontvangen creditnota's op en wint aanvullende informatie in bij leveranciers bestellers of afdelingshoofden naar aanleiding van vastgestelde onduidelijkheden of afwijkingen. Op systematische basis toetst u de kredietwaardigheid van (nieuwe) klanten (toekennen aanpassen van de kredietcode). U volgt de openstaande vervallen posten nauwgezet op. Hiertoe behoort ook het blokkeren/deblokkeren van klanten. U draagt zorg voor de controle en ingave van kas-bankverrichtingen en het boeken van kostenfacturen. u biedt zo mogelijk ondersteuning aan het hoofd van de boekhouding volgens groeiende inzichten en competenties.

Profiel

  • Enkele jaren ervaring in een brede boekhoudfunctie is een pluspunt
  • Reeds gefunctioneerd in een dienstverlenend bedrijf.
  • Vlot met MS Office en idealiter ook reeds gewerkt met een ERP systeem.
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatie in het Nederlands en het Frans
  • Administratief sterk nauwgezet en stipt.
  • Goede organisatorische skills (plannen en overzicht bewaken).
  • Sterk in relatiebeheer met goede communicatieve vaardigheden.
  • Efficiënt en snel in verwerking.

Aanbod

Boeiende functie binnen een onderneming waarbij een open en no-nonsense bedrijfscultuur heerst. Je komt terecht in een groeiende langetermijngerichte organisatie waarin initiatief en verantwoordelijkheid nemen gewaardeerd wordt. Naast een marktconform loon aangevuld met extra legale voordelen kan je rekenen op een moderne infrastructuur de meest recente technologie en een klantgerichte bedrijfscultuur.

Interesse?

VG13/BUO
Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 4 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.