Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 4

Volgende
Secretary Plus Hasselt

HR & Payroll Officer M/V

1245957

Via Secretary Plus Hasselt

Staat 4 dagen op Jobat.be

Secretary Plus Management Support is ruim 25 jaar de nummer één voor selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige assistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus Management Support heeft een ruim klantenbestand van bedrijven actief in verschillende sectoren. We zoeken zowel voor young potentials als voor meer ervaren assistants een functie op niveau: als Personal Assistant van de directie of in een allroundfunctie. Ook gespecialiseerde assistants hebben via ons interessante vooruitzichten: in HR, marketing, legal, sales, logistiek, customer service...

HR & Payroll Officer M/V

Functieomschrijving

Voor één van onze klanten in Hasselt zoeken we een ervaren HR & Payroll Officer M/V. Het gaat om een voltijdse en vaste functie. In jouw rol als HR & Payroll Officer (M/V) ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:

- Samen met je HR collega's verzorg je de praktische uitvoering van het HR beleid;

- Je bereidt de maandelijkse loonsverwerking van een 300'tal arbeiders en bedienden voor;

- Je doet dit in samenwerking met het sociaal secretariaat;

- Je verzorgt alle personeelsadministratie: van verlof, aanvragen sociale documenten, opvolging arbeidsongevallen, tijdskredieten,...

- Je plant opleidingen in en zorgt hierbij ook voor de nodige verplichtingen;

- Je houdt de wijzigingen in de sociale wetgeving bij;

- Je ondersteunt het HR Management bij rekruteringen;

- Je verzorgt mee de on en off boarding van personeel;

- Je zorgt voor een consequente rapportering aan het management en de directie.

Profiel

- Je hebt een bachelor rechtspraktijk, personeelswerk of bent gelijkwaardig door ervaring;

- Je hebt een goede kennis sociale wetgeving;

- Je hebt een ervaring van minimum een 5-tal jaar op een personeelsdienst;

- Jouw persoonlijkheid is te omschrijven als hands on, discreet en positief;

- Je weet in elke omstandigheid de juiste communicatiestijl te gebruiken;

- Je kan jezelf goed organiseren maar houdt tegelijk van een efficiënte rapportering naar directie en management toe;

- Je bent flexibel om je naar andere vestigingen in Limburg te verplaatsen.

Aanbod

- Vaste functie met snelle indiensttreding bij een gezonde groep;

- Fulltime job binnen een open minded team;

- Competitief salarispakket (verzekeringen, profit share,...);

- Brede functie met leermogelijkheden op diverse hr domeinen.

Midden-Limburg (Hasselt - Genk)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 24 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR assistant / HR officer
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Hasselt (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR assistant / HR officer' jobs in Midden-Limburg (Hasselt - Genk) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.