Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 11

Volgende
USG Professionals HR

HR Officer

USG Professionals HR | Leuven | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 19 dagen op Jobat.be

Onze klant is een groeiende onderneming die op zoek is naar een HR Officer, met kennis van payroll!

HR Officer

Functieomschrijving

Functie:

? Je staat in voor het administratief beheer van het personeel (opstellen sociale en wettelijke documenten, redactie en behandeling post, arbeidsovereenkomsten, verzekeringen, attesten, ingeven van gegevens, beheer personeelsdossier, ...).

? Je staat in voor de administratieve verwerking van alle informatie (afkomstig van het lijnmanagement en de HR Business Partners) die betrekking heeft op de uitbetaling van de lonen.

? Je voert de maandelijkse payroll uit (controleren tijdsregistratiegegevens; verzamelen, controleren en ingeven van de noodzakelijke gegevens voor het opstellen van loonfiche; aansturen en opvolgen van het sociaal secretariaat).

? Je beheert en actualiseert de gegevens noodzakelijk voor het opstellen en opvolgen van boordtabellen en managementrapporten inzake HR.

? Je informeert medewerkers en HR Business Partners inzake sociale wetgeving, procedures en interne reglementen.

? Je maakt statistieken op inzake personeelsbeheer en je verleent operationele steun in de verschillende HR-projecten en - processen (functioneren, samenwerking, opleidingsplan, communicatie, sociale verkiezingen, ...).

? Je lost problemen op in verband met persoonlijke dossiers en je volgt ze mee op.

? Je verzekert de relaties met dienstverleners/partners.

? Je onderhoudt je vakkennis en technische vaardigheden.

? Je rapporteert aan de HR Director.
 

 

Profiel

Profiel:

? Je beschikt minstens over een bachelorsdiploma, bij voorkeur met specialisatie HRM.

? Je kan minimaal 5 jaar ervaring aantonen in een soortgelijke job

? Je bent vertrouwd met loonverwerking- en tijdsregistratiesystemen.

? Je hebt een goede kennis van de Belgische sociale wetgeving en de arbeidsreglementering;

? Je werkt discreet, nauwkeurig, georganiseerd, autonoom, proactief en je neemt initiatief.

? Je kan je aanpassen aan gevarieerde situaties en een gevarieerd publiek.

? Je hebt affiniteit met cijfers en administratieve processen.

? Je bent resultaatgericht en zoekt steeds naar verbetering via automatisering, digitalisering,...

? Je beschikt over goede praktische kennis Office.

? Je spreekt perfect Nederlands en kan ook een woordje Frans.

Aanbod

 

Een veelzijdige, uitdagende job in een dynamische organisatie.

? Een prettige werkomgeving met korte communicatielijnen, waar ruimte is voor eigen inbreng, initiatief en persoonlijke ontwikkeling.

? Je kan rekenen op een aantrekkelijk salaris in verhouding tot je ervaring en capaciteiten, inclusief een aantal extralegale voordelen.

Leuven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR assistant / HR officer' jobs in Leuven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.