Terug naar zoekresultaten

HR Officer

Via HR Talents

Nog 1 dag om te solliciteren

Mijn klant is een gerenommeerde familiale KMO met een 150 medewerkers en gevestigd in het Waasland. Zij bieden hun klanten een totaalbeleving en staan garant voor kwaliteit.

HR Officer

Mijn klant is een gerenommeerde familiale KMO met een 150 medewerkers en gevestigd in het Waasland. Zij bieden hun klanten een totaalbeleving en staan garant voor kwaliteit. Ter aanvulling van het HR team zijn ze op zoek naar een dynamische HR Officer.

Jouw taken zijn afwisselend en boeiend:

- Je staat in voor een correcte en tijdige payrollverwerking op basis van het tijdsregistratiesysteem van zowel de arbeiders als de bedienden samen met het sociaal secretariaat.

- Je beheert de personeelsadministratie en volgt de sociale wetgeving op en schat de impact van wijzigingen in alsook ben je het eerste aanspreekpunt voor deze topics.

- Het opmaken van sociale documenten, contracten, aanvragen tot tijdskrediet, ...is ook een deel van jouw takenpakket net als de opvolging van ziekte, vakantie, medische onderzoeken, arbeidsongevallen,...

- Je ondersteunt de HR Manager bij de soft HR taken van in-, door- en uitstroom zoals rekrutering en selectie, onboarding, talentontwikkeling, opleidingen, evaluaties, exits,...

- Het uitwerken van projecten samen met de HR Manager is jouw ding, je werkt mee aan de carpolicy, het verzuimbeleid, retentie en employer branding. Je formuleert actieplannen ter bevordering van het personeelsbeleid.


Jouw achtergrond:

- Je hebt minimum een Bachelor diploma en ongeveer een 5 jaar ervaring in HR met zowel soft als hard topics.

- Je hebt enkele jaren ervaring met payrollvoorbereiding en kennis van de Belgische sociale wetgeving.

- Je kan je verplaatsen binnen het Waasland tussen de 2 vestigingen met ongeveer 10 minuten tussen.

- Je bent dynamisch en communicatief maar eveneens discreet en integer.

- Stressbestendigheid, zelfstandigheid en initiatief nemen zijn jou niet vreemd.

- Je hebt een dienstverlenende en adviserende persoonlijkheid en werkt accuraat.

- Werken met de PC alsook Excel of andere softwarepakketten is geen probleem.



Je werkt voor een stabiel, financieel gezond en kwaliteitsvol familiebedrijf. Je zit in een moderne omgeving en hebt dynamische en toffe collega's. Je hebt ruimte voor initiatief en uitdagende projecten. Je krijgt een marktconform loonpakket in de plaats met verschillende extra-legale voordelen. Je werkt 38u per week.

Sint-Niklaas

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 1 dag om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR assistant / HR officer
  • Sector: Distributie en Retail
  • Sint-Niklaas (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR assistant / HR officer' jobs in Sint-Niklaas meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.