Terug naar zoekresultaten
Unique Office

HR Officer Payroll (m/v)

Via Unique Office

Groeiende organisatie met aangename werksfeer in een filevrije omgeving. 


HR Officer Payroll (m/v)

Functieomschrijving

Als HR Officer Payroll ben je een belangrijke schakel tussen de werknemer en de organisatie. Jij zorgt er immers voor dat de lonen correct en tijdig worden betaald, dat de personeelsdossiers in orde zijn en dat iedereen zich welkom voelt. Je takenpakket bestaat uit:

  • Het verwerken van de lonen van alle bedienden (150 tal werknemers)
  • Opmaken van sociale documenten in diverse domeinen zoals ouderschapsverlof, C4, …
  • Opvolgen van ziekteverzuim en andere afwezigheden • Opmaken van arbeidscontracten in samenwerking met het sociaal secretariaat
  • Aanvragen van de groeps- en hospitalisatieverzekeringen, bedrijfswagens, …
  • Nieuwe starters verwelkomen door het geven van een onboarding: introductie, rondleiding, …
  • Verwerken van de hierbij horende personeelsadministratie

Profiel

Als HR Officer Payroll ben je gebeten door mensen en ben je een administratieve duizendpoot. Jouw nauwkeurigheid en organisatietalent maken dat je overzichten weet te bewaren en dat je zorgt voor een optimale werking van de personeelsdienst. Je past idealiter in volgend profiel:




  • Bachelor Personeelswerk of aanverwanten of gelijk door ervaring

  • Enkele jaren ervaring als HR Officer, HR Assistant of Payroll medewerker

  • Discreet, communicatief en mensgericht

  • Administratief sterk met organisatorische vaardigheden

  • Vlotte beheersing van de MS Office toepassingen. Kennis van Presta is een pluspunt 

  • Uitstekende kennis van het Nederlands

  • Kennis van sociale wetgeving

  • Flexibel ingesteld naar takenpakket


Aanbod

Als HR Officer Payroll kom je terecht in een dynamische organisatie van niveau met aangename werksfeer en toffe collega’s. Je mag rekenen op aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden:




  • Werken in een organisatie met open communicatie en aangename werksfeer

  • Een team bestaande uit een HR Manager en twee HR Officers dat je met open armen zal ontvangen

  • Opleidingen op maat en ondersteuning op de werkvloer

  • Een uitdagende job met afwisseling en veel contacten

  • Aantrekkelijk salaris in functie van ervaring en competenties

  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering

  • Werken in een centraal gelegen en filevrije omgeving


Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Unique Hasselt

Alle jobs Payroll & loonadministratie

Populaire jobs in Payroll & loonadministratie:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.