Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 17

Volgende
Acerta Business Process Outsourcing

HR Officer BPO

Leuven

Via Acerta Business Process Outsourcing

Staat 20 dagen op Jobat.be

Acerta biedt professionele HR-diensten voor een brede doelgroep en heeft een gepersonaliseerde aanpak voor startende of gevestigde ondernemers, HR-professionals in kleine, middelgrote en grote bedrijven, boekhouders, de overheid en de socialprofitsector. Het Acerta-netwerk bestaat uit 21 kantoren en 13 partnerkantoren, gespreid over heel België en de groep telt 1335 medewerkers.

Voor de afdeling Business Process Outsourcing zijn we momenteel op zoek naar een m/v:

HR Officer BPO

Leuven

    HR Officer BPO

    Functieomschrijving

    Binnen de unit BPO ben je verantwoordelijk voor de operationele ondersteuning van de personeelsadministratie, payroll en communicatie met de klant (werkgever en werknemer). Je bent hierbij het eerste aanspreekpunt voor de klant, die op jou vertrouwt om zijn HR administratie conform de Belgische sociale wetgeving in goede banen te leiden.

    Je werkt hierbij in een internationale context met buitenlandse partners en klanten en binnen een dynamisch, enthousiast en groeiend team. Door samen met het team de bestendiging en de verdere uitbouw van ons outsourcingsaanbod vorm te geven, kunnen we je zicht geven op een aantal aantrekkelijke loopbaanpaden waar je samen met ons naar toe kan groeien. Je zal regelmatig dossiers behandelen met Engelstalige contactpersonen.
    Volgende taken behoren tot jouw takenpakket:

    • Op een punctuele en kritische manier voer je tijdig de personeelsadministratie uit van klanten. Je durft hierbij de klant op een proactieve manier en procesgericht aan te sturen.
    • Je analyseert klantenvragen en geeft advies met betrekking tot wetgeving, de loonadministratie en de tools, producten en output afgeleverd door het sociaal secretariaat. Indien nodig breng je de klant in contact met relevante expertise (consultancy) binnen Acerta
    • Je volgt de uitgestippelde processen op en werkt mee aan de uitbouw van nieuwe procedures. Je signaleert hiaten en formuleert eventuele verbeteringssuggesties.
    • Je draagt vanuit je eigen expertise en persoonlijkheid op een constructieve manier bij tot een steeds efficiënter wordend team.
    • Je bent het operationele contactpunt en houvast voor de werkgever en de werknemer.

    Profiel

    • Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring en enkele jaren payroll ervaring.
    • Je bent perfect in staat om dossiers te behandelen in het Nederlands en het Engels en hebt genoeg kennis van het Frans om ook onze Franstalige klanten en werknemers te bedienen.
    • Je hebt kennis van de wetgeving en kan de vertaalslag maken naar de toepassing in het loonsysteem.
    • Op een klantgerichte manier kan je soepel inspelen op hun vragen.
    • Naast teamplayer ben je ook nauwkeurig, zelfstandig en perfect in staat om prioriteiten te stellen.
    • Je hebt kennis van Word, Excel en Office. Kennis van L4 en/of Connect is zeker een meerwaarde.

    Aanbod

    Wij bieden je een uitdagende job waarbij je kennis van sociale wetgeving kan verruimen. Je kan je talenten verder ontwikkelen in een open en aangename werksfeer en waar iedereen mee kan werken aan de groei van het bedrijf. Acerta biedt je een contract van onbepaalde duur en een competitieve verloning aangevuld met verscheidene extralegale voordelen.
    Leuven

    Anderen bekeken ook

    De job werd bewaard

    Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

    Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

    Solliciteer nu Solliciteer nu

    Nog 40 dagen om te solliciteren

    Kenmerken

    • Functietype: HR assistant / HR officer
    • Sector: Dienstverlening en Human Resource
    • Leuven (standplaats)
    • Meer over het bedrijf

    Vereisten

    • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
    • Minstens 2 jaar ervaring
    • Nederlands, Frans, Engels

    Aanbod

    • Onbepaalde duur
    • Voltijds

    Solliciteer voor

    Ontvang nieuwe jobs via e-mail

    Ontvang nieuwe 'HR assistant / HR officer' jobs in Leuven meteen in je mailbox.

    We sturen je geen reclame.