Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 14

Volgende

HR OFFICER AGO JOBS & HR

380035306

Via AGO Jobs & HR

Staat 9 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

HR OFFICER AGO JOBS & HR

Functieomschrijving

AGO Jobs & HR is een dienstverlenend bedrijf in de sector van HR Services: reeds meer dan 30 jaar kunnen onze klanten bij ons terecht voor tijdelijke arbeid, selectie & rekrutering, payrolling, testing & assessment en outplacement. Gespecialiseerde divisies binnen ons uitgebreide nationale kantorennet garanderen daarbij de allerbeste dienstverlening. En met een toegewijd team van authentieke en optimistische medewerkers staan wij dicht bij onze klanten en focussen wij op het uitbouwen van waardevolle en langdurige relaties. Voor op ons hoofdkantoor te Kortrijk zijn wij op zoek naar een HR OFFICER. Takenpakket: - De maandelijkse input, verwerking, controle en validatie van de prestaties van het personeel tot en met de loonsafsluiting. - De nieuwe & vertrekkende personeelsleden: aanmaak van contracten & ingave van de personeelsdossiers, enz. - Het up-to-date houden van de werknemersgegevens en het opstellen van de nodige documenten bij mutaties, wijziging van arbeidsduur, tijdskrediet, enz. - Het invullen van de sociale documenten in samenwerking met het sociaal secretariaat. - Het beantwoorden van telefonische vragen van de personeelsleden van de dossiers die je beheert. - Het berekenen van de vakantietellers, het vakantiegeld, de eindejaarspremies & de decemberafrekeningen. - Het opvolgen van aanvragen ouderschapsverlof en tijdskrediet. - Reporting HR.

Profiel

Salarisverwerking en personeelsadministratie boeien je en je bent gedreven om daarin bij te leren.
Je springt vlot om met regelgeving, cijfers en pc-paketten.
Je biedt service aan 500 medewerkers en kan antwoorden geven over loondossiers, extralegale voordelen, ouderschapsverlof, tijdskrediet.
Je bent discreet.
Je werkt zelfstandig, je bent collegiaal en een nauwkeurige werker.
Je beheert het Nederlands. Frans is een meerwaarde.
Je werkt nauw samen met collega's van HR en personeelsadminstratie.
Je rapporteert aan de verantwoordelijke personeelsdienst.

Aanbod

Bij AGO Jobs & HR kom je terecht in een zeer boeiende en dynamische omgeving waar je voor mensen werkt mét mensen.
Er wordt gestart op interim basis met garantie op vast contract na positieve evaluatie.
Wij bieden jou uitdagende targets in combinatie met een competitieve verloning.

Interesse?
Stuur ons je CV en motivatie naar recruitment@ago.jobs of contacteer ons op 0470/188582
Kortrijk

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 19 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR assistant / HR officer
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Kortrijk (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR assistant / HR officer' jobs in Kortrijk meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.