Terug naar zoekresultaten

HR Officer (50-60%)

Via HR Talents

Nog 7 dagen om te solliciteren

Bij deze onderneming berijpen ze dat het leven draait om waardevolle relaties. 

Zij willen mensen inspireren hun emoties te uiten en waardevolle relaties te versterken. 

Onze klant onderscheidt zich door een ruim én verrassend assortiment van kwalitatief hoogstaande producten en is marktleider in Nederland en België.

HR Officer (50-60%)

  • Jij bent de spil in de HR & salarisadministratie en bent verantwoordelijk voor het voorbereiden, verwerken en controleren van de mutaties in de personeels- en salarisadministratie zodat de salarissen correct en tijdig worden uitbetaald. Je werkt hiervoor nauw samen met het Sociaal Secretariaat SDWorx. 
  • Je staat medewerkers en leidinggevenden te woord wat betreft uiteenlopende HR vraagstukken, bijvoorbeeld over arbeidsvoorwaarden, extra legale voordelen en andere HR gerelateerde regelingen. 
  • In jouw rol ben je verantwoordelijk voor de ziekteverzuimadministratie, opstellen van contracten en brieven, dossieropbouw, opstellen van attesten en periodieke rapportages en je ondersteunt de leidinggevenden en HR Directeur betreffende vraagstukken op personeelsgebied, bijvoorbeeld met werving & selectie.
  • Als HR Officer heb je contact met alle medewerkers op alle niveaus binnen deze organisatie. Dit betreft met name alle medewerkers van de commerciële organisatie in België (ca. 50 medewerkers) waarvoor je de HR & salarisverwerking regelt, maar ook met de HR en Finance collega’s op het hoofdkantoor in Nederland.

  • Je beschikt over een Bachelor diploma Personeelswerk of je bent gelijkwaardig door ervaring, eventueel aangevuld met cursussen op het gebied van sociale wetgeving en loonadministratie. 
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een payroll omgeving en je hebt actuele kennis van sociale wetgeving, loon- en arbeidsvoorwaarden.
  • Je ervaring heb je bij voorkeur opgedaan op een HR afdeling bij een commerciële organisatie. 
  • Het is een pré als je ervaring hebt met SDWorx. 
  • Jij bent een sociaal, betrokken en initiatiefrijk persoon waarbij nauwkeurigheid en integriteit hoog in het vaandel staan. 
  • Je vindt het leuk om met verschillende systemen werken en je kunt uitstekend overweg met Excel. 
  • Je bent communicatief in het Nederlands en het Frans. 
  • Vanzelfsprekend heb je affiniteit met de producten van onze klant en met hun waarden.

  • Onze klant biedt een zelfstandige en afwisselende baan in een dynamische werkomgeving. 
  • Je kunt bij onze klant rekenen op een gezellig team met een prettige werksfeer, uitdagende werkzaamheden en goede mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. 
  • Bij deze onderneming krijg je de mogelijkheid om te groeien, in je vakgebied maar eveneens als persoon.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Distributie en Retail
  • Schoten (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.