Terug naar zoekresultaten Vorige

10 van 16

Volgende
Select HR

HR MEDEWERKER

Via Select HR

Staat 10 dagen op Jobat.be

Onze klant staat nationaal bekend voor het ontwerpen, realiseren en onderhouden van technische installaties voor de industrie.

Voor hun vestiging te Anderlecht, zijn wij op zoek naar een HR MEDEWERKER om de afdeling Human Resources te versterken.

HR MEDEWERKER

Functieomschrijving

Als HR MEDEWERKER ben je verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning van één of meerdere domeinen binnen het HR Management (Rekrutering & Selectie, Compensation & Benefits, Training & Development, Personeelszaken, …) om bij te dragen tot de realisatie van de HR-doelstellingen van de organisatie.

 

Het takenpakket:

- Verstrekken van informatie en advies aan medewerkers met betrekking tot personeelsmaterie zoals verzekeringen, mutualiteit, pensioen,...). Indine nodig inlichtingen vragen bij bevoegde instanties.

- Verzamelen, registreren, controleren en updaten van personeelsgegevens: in- en uitschrijven van personeel, aanmaken van een personeelsdossier, aanbrengen van wijzigingen in het personeelsdossier.

- Opmaken van arbeidsovereenkomsten en afsluiten en beheren van arbeidscontracten.

- Bieden van operationele ondersteuning aan het HR team bij de implementatie van projecten binnen een specifiek HR-domein.

- Instaan voor de administratieve opvolging van sollicitanten: verwerken van de gegevens van de sollicitanten, uitvoeren van de sollicitantencorrespondentie, inplannen van interviews en eventuele eerste telefonische screening.

- Beheer van de opleidingen: registeren, plannen en certificaten opvolgen.

- Correct uitvoeren van administratieve taken (in- en uitgaande briefwisseling, notulen nemen tijdens vergaderingen, uittypen rapporten en maken van presentaties) ter ondersteuning van de HR afdeling.

- Ondersteuning bieden aan het HR-team tijdens het payroll proces.

Profiel

- Onze klant is op zoek naar iemand die snel beschikbaar is.

- Je bezit een Bachelorsdiploma bij voorkeur in de richting van Office Management of HR.

- Je kan terug vallen op 2 à 5 jaar relevante werkeraring.

- Je werkt vlot met MS Office.

- Je bent communicatief sterk en kan goed plannen & organiseren.

- Je werkt nauwkeurig en discreet.

- Je durft initiatief te nemen.

- Je beschikt over een zeer goede kennis van Nederlands en Frans.

Aanbod

Onze klant biedt een aantrekkelijk salarispakket aan, evenals een aangename werksfeer waar geluisterd wordt naar jouw ideeën. Tevens krijg je continue de kans om je verder te ontwikkelen door de nodige coaching en opleiding.

Ben jij de persoon, die we zoeken aarzel dan niet om ons te contacteren. www.selecthr.be 

Contactpersoon: ilse.vandeneede@selecthr.be

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 50 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Anderlecht (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.