Terug naar zoekresultaten Vorige

9 van 19

Volgende
Page Personnel

HR Medewerker (FT of PT) - Tijdelijk tot feb 2019

Ben je op zoek naar een tijdelijke functie als HR Medewerker? Hou je van een allround functie? Ben je communicatief en heb je reeds ervaring met personeelsadministratie?

Via Page Personnel

Staat 15 dagen op Jobat.be

AKA

HR Administrator, HR Assistant, HR Officer,...

Onze klant, een middelgrote organisatie actief binnen de FMCG sector is dringend op zoek naar HR Medewerker ter ondersteuning van het HR departement.

Het gaat om een tijdelijke opportuniteit tot midden februari 2019. Deze functie kan ingevuld worden op voltijdse en deeltijdse (4/5e) basis.

Het bedrijf is gelegen in Puurs en eenvoudig te bereiken met de wagen. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is minder evident.

HR Medewerker (FT of PT) - Tijdelijk tot feb 2019

Functieomschrijving

Als HR Medewerker zal je verantwoordelijk zijn voor onderstaand takenpakket:

  • Je verzorgt de maandelijkse loonsvoorbereiding (E-Blox) en -afwerking en respecteert hierbij een correcte toepassing van de sociale wetgeving en dit in nauwe samenwerking met het sociaal secretariaat (SD Worx)
  • Je verzorgt de administratie bij in- en uitdiensttreding, ziekte, arbeidsongeval, aanvragen tijdskrediet, …
  • Je verwerkt alle sociale documenten en bijhorende administratie
  • Je bent mede-aanspreekpunt voor medewerkers, afdelingshoofden en directie en je beantwoordt hun vragen op een professionele en correcte manier.

  • Je houdt personeelsdossiers up-to-date

  • Je helpt bestaande payroll- en HR processen optimaliseren
  • Je wordt actief betrokken bij nieuwe HR projecten (o.a. tijdsregistratie Protime) : je werkt mee aan de uitstippeling, uitvoering en opvolging hiervan
  • Je ondersteunt het management en HR-collega's met diverse rapporten.
  • Je ondersteunt HR collega's met organiseren, registreren en opvolgen van trainingen
  • Je doet opvolging van werkkledij en kleedkamerkasten

Profiel

  • Je hebt een relevant Bachelor diploma (Personeelswerk, psychologie, …)
  • Je hebt reeds een eerste werkervaring binnen payroll of personeelsadministratie
  • Je hebt goede kennis van sociale wetgeving
  • Je bent een administratieve duizendpoot die een verscheidenheid aan taken aankan, je werkt nauwkeurig en discreet.
  • Je bent vlot 2-talig (NL-Eng)
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, bent positief ingesteld, stressbestendig, flexibel en je werkt pro-actief en oplossingsgericht.
  • Je bent op korte termijn beschikbaar, opstart voorzien begin agustus

Aanbod

  • Tijdelijke opdracht tot februari 2019
  • Een functie met verantwoordelijkheid en afwisseling
  • Salaris wordt aangevuld met maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
  • Dynamische omgeving met korte communicatielijnen
  • Mogelijk op deeltijdse (4/5e) of voltijdse basis

Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 45 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR assistant / HR officer
  • Sector: Grondstoffen, Landbouw en Voeding
  • Antwerpen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Nederlands

Aanbod

  • Interim
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR assistant / HR officer' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.