Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 20

Volgende
Partena

HR Customer Application Consultant - Drongen

Bij Partena

Staat 12 dagen op Jobat.be

Partena is een dienstengroep met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Ons persoonlijk advies, onze vakkennis en tools begeleiden en ondersteunen starters, KMO’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek.

HR Customer Application Consultant - Drongen

Functieomschrijving


Welke is de uitdaging?

Als HR Customer Application Consultant, ben je verantwoordelijk voor klanten regio Drongen. Je capteert de noden, vertaalt deze en zorgt voor een vlotte implementatie.

  

Hiervoor zal je :

  • De verwachtingen en noden van klanten definiëren, op vlak van IT applicaties, in het domein van Human Resources. 
  • Commerciële en technische ondersteuning bieden aan klanten en ons Sales departement (haalbaarheid, validatie van de offertes en facturatie)
  • Meewerken aan de opmaak van lastenboeken, functionele analyses maken en instaan voor installatie en implementatie van de gekozen applicatie.
  • Een goede opvolging en verloop verzekeren door Project Management methodologieën te gebruiken.
  • Een adviesrol opnemen naar de klant toe voor alle vragen gerelateerd aan uw expertise domein en hem pro-actief aangepaste oplossingen aanbieden. 
  • Verworven informatie van klanten doorgeven aan Product Management om eventuele verbeteringen door te voeren in onze tools/applicaties.


Wie ben jij?  

  • Je hebt enkele jaren ervaring in een gelijkaardige rol of als Payroll Consultant / Payroll Expert binnen een sociaal secretariaat of personeelsdienst.
  • Je bent communicatief en kan je goed uitdrukken in functie van je gesprekspartner. Een goede beheersing van Frans is een must, Engels is zeker een pluspunt.
  • Je bent analytisch ingesteld en kan gemakkelijk linken leggen tussen diverse elementen en materies.
  • Je bent commercieel ingesteld en ziet opportuniteiten of weet deze  te scheppen om je doelstellingen te behalen.
  • Je bent georganiseerd en structureert uitdagingen volgens prioriteit en timing. Een eerste ervaring in Project Management is een pluspunt.


Wat bieden wij?

·         werken in teamverband: fun en delen van kennis zijn prioritair in je team

·         kennis: Partena telt heel wat experts die klaar staan om je te helpen

·         initiatief en open communicatie: je management biedt een luisterend oor en toont interesse voor je feedback

·         flexibiliteit: Partena biedt flexibele werkroosters en de mogelijkheid om één dag per week van thuis te werken

·         ontwikkelingskansen: bovenop de opportuniteiten binnen je team kan je ook verder evolueren binnen de groep Partena

·         loon: we bieden je een marktconform loon en buitenwettelijke voordelen.


Zin om de uitdaging aan te gaan?

 Vul je profiel aan via de link en vertel ons wat je motiveert. 


Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 18 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR consultancy
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Drongen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR consultancy' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.