Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 6

HR BUSINESS PARTNER

Via Anoniem

Staat 14 dagen op Jobat.be

SELECT HR is een HR adviesbureau met verschillende vestigingen in België. Wij helpen je de juiste keuze te maken en zorgen voor de beste match tussen werknemer en werkgever. Neem zeker eens een kijkje op onze website, www.selecthr.be, voor al onze openstaande vacatures in jouw regio.

 

Onze klant is een topspeler op de arbeidsmarkt, naast een nationale activiteit is deze organisatie ook actief in Nederland, Luxemburg en Frankrijk. De organisatie is momenteel in volle expansie en daarom zijn zij op zoek naar een HR BUSINESS PARTNER die ondersteuning biedt aan verschillende vestigingen in Limburg en Vlaams Brabant.

HR BUSINESS PARTNER

Functieomschrijving

Als HR BUSINESS PARTNER ben je verantwoordelijk voor het HR beleid in jouw regio. Je neemt concrete acties en werkt aan mogelijke verbeteringen op vlak van HR, hierbij hou je rekening met de bedrijfsdoelen en de individuele belangen. Volgende zaken behoren tot jouw takenpakket:

  • Je bent het aanspreekpunt voor alle medewerkers als het aankomt op HR gerelateerde vragen;
  • Je neemt een adviserende rol aan voor het management in verband met trainingen, opleidingen, ...;
  • Samen met verschillende teams, zowel intern als extern, sta je in voor de werving en selectie;
  • Je bezorgt de juiste informatie voor de rapportages en vooropgestelde KPI's;
  • Je zal deel uitmaken van verschillende regionale en nationale overleggen, waar je ook jouw steentje bijdraagt voor de HR gerelateerde onderwerpen.

 

Trefwoorden: HR , human resources , administratie , werving en selectie , recruteren , recrutering , consultant , business partner , sociale wetgeving , Limburg , Vlaams Brabant , Vlaams-Brabant , assistent , assistant , ...

Profiel

We zijn op zoek naar een HR BUSINESS PARTNER die een brede kennis heeft van de sociale wetgeving en deze ook opvolgt. Daarnaast beschik je ook over volgende kwaliteiten:

  • Een relevant bachelor of master diploma (bedrijfspsychologie, personeelsbeleid, ...);
  • Enkele jaren ervaring in de HR sector;
  • Je bent bereid om jezelf regelmatig te verplaatsen naar verschillende vestigingen;
  • In jouw omgeving sta je bekend als hands-on, flexibel, communicatief;
  • Je bent goed in multitasken en kan vlot prioriteiten te stellen.

Aanbod

  • Een afwisselende functie in een bedrijf met fijne werksfeer;
  • Onze klant staat als werkgever voor open communicatie, enthousiasme, humor, inzet en proffesionalisme.

 

Noord-Limburg (Lommel - Maaseik)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 46 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Lommel (standplaats)

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Noord-Limburg (Lommel - Maaseik) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.