Terug naar zoekresultaten

HR Administration & Payroll Advisor

378238696

Via AGO Jobs & HR

Staat 18 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

HR Administration & Payroll Advisor

Functieomschrijving

Voor onze partner in de regio Brussel zijn we op zoek naar een HR Administration & Payroll Advisor. U rapporteert aan het hoofd van Human Resources Belgium en u bent samen met uw directe collega verantwoordelijk voor alle aspecten die verband houden met het beheer van human resources. U bent het eerste aanspreekpunt voor elk administratief HR-probleem. U bent verantwoordelijk voor de correcte betaling van de lonen, de interface tussen het bedrijf en het sociaal secretariaat (werktijden, aanwezigheid, afwezigheid, tijdskrediet). Voer simulaties uit van verschillende berekeningen, zoals bruto / netto, loonkosten, bijdragen pensioenfonds, vakantiegeld, 13e maand, etc.). Update van personeelsdossiers. Het beheer van extra-legale voordelen en andere voordelen in de natuur. Zorgen voor de soepelheid van de communicatie, de naleving van de sociale wetgeving, de interne procedures, de bezoeken van de geneeskunde van het werk. Helpen bij de werving van personnel.Assurer kwaliteit van HR-diensten in het bedrijf als een van de ambassadeurs voor de afdeling kwaliteit van human resources (audits in geïntegreerde restaurants). Beheer verschillende HR-projecten, waarvoor mogelijk instrumenten of methodologieën moeten worden ontwikkeld, volgens de "best practice" -benadering. Ondersteuning, op verzoek van de HR-manager, van projecten of taken met betrekking tot HR.

Profiel

Bachelordiploma op zijn minst, human resources gericht, sociale wetgeving
Succesvolle ervaring in administratief beheer van personeel van ten minste 3 jaar.
Ervaring met een sociaal secretariaat is een pluspunt.

Tweetalig Frans en Nederlands
Autonoom, dynamisch en proactief (-ve)
Gevoel voor nauwkeurigheid en betrouwbaarheid
Uitstekende persoonlijke organisatie (tijdmanagement, prioriteiten en onvoorzien).

In alle omstandigheden de vertrouwelijkheid van informatie kunnen respecteren
Uitstekende interpersoonlijke vaardigheden, aangeboren gevoel van welkom en begeleiding: beleefdheid, respect, gevoel van dienstbaarheid.

Goede communicatie: gemakkelijk taalgebruik en pedagogie, natuurlijk vermogen om op het niveau van elke medewerker te staan, geduld en toegeeflijkheid in delicate situaties, terwijl het compromisloos blijft over de regels en het kader
Gecentreerd op de persoon, op welzijn op het werk.

Aanbod

We bieden je een acteeropdracht voor CDI, een geweldige kans in een dynamisch bedrijf, gevestigd in Brussel.
Een salarispakket met betrekking tot uw ervaring met opleidingsmogelijkheden en interne ontwikkeling.
Bedankt voor het toesturen van je cv en begeleidende brief per e-mail op enghien@ago.jobs
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 10 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Horeca en Toerisme
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.