Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 11

Volgende
Unique Office

Hoofdboekhouder te Waregem (m/v)

Via Unique Office

Nog 7 dagen om te solliciteren

Onze klant is actief in de aan- en verkoop van houtbewerkingsmachines.


Hoofdboekhouder te Waregem (m/v)

Functieomschrijving

Unique kijkt als rekruterings- en selectiepartner uit naar een Hoofdboekhouder / Financieel Manager voor een familiale KMO te Waregem. Het bedrijf werd midden de jaren 50 opgericht en telt op vandaag een 50-tal medewerkers. Men is gespecialiseerd in de verkoop, levering en installatie van houtbewerkingsmachines en totaalprojecten.

Als Finance Manager zal je instaan voor een goede werking van de financiële dienst. Naast het financiële luik wordt van je verwacht dat je een belangrijke rol speelt in het HR & administratief gebeuren.

Financiële & Boekhoudkundige taken:

- Cashflowbeheer en –rapportering

- Monitoring van omzet- en verkoopcijfers

- Voorbereiding en rapportering bij de kwartaal- en jaarafsluiting

- Supervisie en bijsturing van de dagelijkse boekhouding

- Periodieke financiële rapportering bij de maandelijkse Raad van advies

- Voorbereiding en bijstand bij de jaarlijkse audit door de revisor

- Contacten onderhouden met financiële instelling

- Aanvragen en beheren van financieringen, bankgaranties en documentaire kredieten

- Indienen van de periodieke

 

Fiscale aangiften en statistieken zoals BTW & Intrastat Administratieve taken

- Beheer van de verzekeringsportefeuille

- Opvolgen van verzekeringsdossiers en schadegevallen

- Beheer van subsidiedossiers zoals KMO-Portefeuille

- Maandelijkse loonverwerking & contact met het sociaal bureau

- Beheer van de personeelsdossiers

 

Ondersteuning van de functie

Je wordt in de eerste plaats ondersteund door een administratief team van gemotiveerde en ervaren medewerkers die je bij staan in het goed verloop van de financiële en administratieve opvolging. Daarnaast is ondersteuning voorzien door de externe accountant.

Profiel

- Je bent minimaal in het bezit van een Bachelordiploma Accountancy- Fiscaliteit en hebt bij voorkeur een aantal jaren ervaring in een gelijkaardige functie.



- Een goede talenkennis Nederlands en Frans zijn noodzakelijk voor de goede uitvoering van de functie.



- Op gebruikersniveau kan je goed omgaan met de normale softwaretoepassingen als Word, Excel en Outlook.



- Je hebt ervaring met boekhoudsoftware, kennis van FINACC is een pluspunt.



- Profiel: teamplayer, flexibel, organisatorisch, nauwkeurig, zelfstandig, communicatief, discreet, analytisch


Aanbod

- Vaste betrekking



- Voltijds dagwerk



- Familiale KMO met een stevige reputatie waar een open communicatie aangemoedigd wordt


West-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in West-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.