Terug naar zoekresultaten

1 van 24

Volgende
Karus

Helpdeskmedewerker IT

Karus | Melle | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 5 dagen op Jobat.be

KARUS beoogt toonaangevende behandeling en begeleiding van mensen met een psychische kwetsbaarheid (en hun naasten) in zijn brede zorgregio. Hiertoe is een zorgcapaciteit van 544 bedden/plaatsen en zetten zo’n 850 medewerkers zich elke dag in om de best mogelijke zorg te bieden. Om onze IT-dienst te ondersteunen zoeken wij een enthousiaste (m/v):

 
 

Helpdeskmedewerker IT

Functieomschrijving

Als helpdeskmedewerker ben je de contactpersoon voor eindgebruikers in onze verschillende vestigingen. Je biedt hen ICT- en telefonie-support en registreert alle vragen in de service desk applicatie. Als lid van het interne ICT-team zorg je voor het onderhoud en beheer van office hard- en software:

  • Je installeert programma’s, updates en patches op de pc’s en mobiele apparatuur om de interne klanten een gebruiksvriendelijke ICT-ondersteuning te bieden. Je optimaliseert daarbij de downtijd/wachttijd bij je collega-gebruikers. Je maakt hiervoor gebruik van de aanwezige beheertoolset.
  • Je verleent telefonische ondersteuning aan gebruikers en biedt hen een snelle en klantvriendelijke service.
  • Je voert administratieve taken uit om een up-to-date ticketingsysteem te garanderen waar gebruikers en het ICT-management op kunnen bouwen. 
  • Je inventariseert de eindgebruikers-infrastructuur zodat er steeds een correct beeld van de assets uit de systemen kan worden gehaald.
  • Je brengt terugkomende problemen in kaart om de eigen vakkennis te verbeteren en de last voor de organisatie te minimaliseren. Hiervoor doe je beroep op je collega’s van systeem- en applicatiesupport zodat dit in de nodige werkinstructies/trainingen wordt opgevangen.
 
 

Profiel

WE ZOEKEN EEN GEDREVEN COLLEGA DIE
  • basiskennis heeft van pc-hardware, Microsoft Windows / Office, netwerken, mobiele toestellen. Kennis van VMware, Citrix, Exchange Server, of Active Directory is een pluspunt 
  • beschikt over goede troubleshooting-skills
  • initiatief neemt en gemotiveerd is om de eindgebruiker te helpen. Je werkt steeds binnen het afgesproken kader van normen en instructies en neemt initiatief om die te verbeteren wanneer dit nodig blijkt
  • oplossingsgericht denkt
  • flexibel ingesteld is en in een roterend uurrooster van drie personen werkt. Zo is er gegarandeerde aanwezigheid op de hoofdsites tussen 8u en 18u
  • stressbestendig is en de juiste prioriteit weet te kiezen wanneer zich meerdere problematieken terzelfdertijd aanbieden
  • een rijbewijs B heeft en over een eigen wagen beschikt 
  • zich thuis voelt in een waardengerichte organisatie met christelijke identiteit.
 
 

Aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een uitdagende functie met reële verantwoordelijkheden binnen een interessante werkomgeving
  • Ruimte voor persoonlijke inbreng
  • Een vergoeding aan het wettelijke ziekenhuisbarema met toeslagen en overname van relevante anciënniteit 
  • Bijkomende voordelen zoals een gratis hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, een fietsvergoeding en vormingsmogelijkheden
  • Er wordt rekening gehouden met de “work-life” balans en persoonlijke groei.

Interesse?

  • Kandidaten solliciteren met motivatiebrief en uitgebreid cv via mail: klik hiervoor op de groene button "Solliciteer nu
  • Of dien uw kandidatuur in via het sollicitatieformulier op onze website: https://www.karus.be/jobs-en-stages/ik-zoek-werk/helpdeskmedewerker-it 
Voor meer informatie, contacteer Filip Puylaert via filip.puylaert@karus.be of 09 210 68 08.
 
 

Interesse?

 
 
 
 
 
 
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 40 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Melle (standplaats)
  • Alle vacatures bij Karus

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.