Terug naar zoekresultaten Vorige

29 van 51

Volgende
Unique Office

Helpdeskmedewerker Internet + TV @ Orange

Unique Office | Brussel | Deeltijds

Staat 19 dagen op Jobat.be

Als werknemer bij Orange maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert.

Werken bij Orange staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten. Je werkomgeving evolueert naar gelang je verantwoordelijkheden veranderen.

Onze manier van werken is duidelijk: bij Orange is de informatie toegankelijk en al onze medewerkers zijn open en beschikbaar!



In het kort: Orange is …

  • een bedrijf dat mee is met de laatste technologische ontwikkelingen;
  • een toegankelijke en open werkomgeving;
  • de kans te groeien binnen een sterk team en op menselijke schaal.


Extra voordelen als werknemer bij Orange:

  • bedrijfsgsm met gratis abonnement
  • korting op beltarieven voor familie
  • bedrijfsrestaurant
  • was- en strijkdienst
  • sportlessen in onze lokalen
  • Happy Hour
  • korting voor bepaalde evenementen en aankopen
  • ...


Helpdeskmedewerker Internet + TV @ Orange

Functieomschrijving

Orange is een sterke speler in de markt van de telecom en digitale televisie. Voor de lancering van TV- en internetdiensten werd een nieuw operationeel team gecreëerd.

Het ‘Dedicated Cable Team’ is verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de activatieverzoeken en de coördinatie van de installatie met de klant en de technieker.
Als tweetalig customer service medewerker binnen dit team: 

  • heb je contact met klanten en verwerk je hun informatie in het systeem;
  • plan je techniekers in die bij de klanten langsgaan voor de installatie van televisie en internet;
  • detecteer je technische problemen of issues met de activatie en zorg je voor een oplossing;
  • beheer je de dossiers van je klanten van A tot Z, met aandacht voor een correcte nazorg.

Profiel

We zoeken dit profiel:

  • je hebt voeling met een technische omgeving, ervaring is geen must;
  • je bent perfect tweetalig Nederlands-Frans en hebt een schriftelijke kennis van het Engels;
  • je behaalde minstens een diploma secundair onderwijs;
  • je bent gemotiveerd en positief ingesteld, flexibel en proactie;
  • verandering schrikt je niet af, integendeel: samen met je team zoek je naar manieren om processen te verbeteren.;
  • je vindt altijd de juiste oplossing dankzij je out of the box denken.


Aanbod

Je krijgt een interessant loon in functie van je ervaring.

Bovendien werk je in een flexibele urenregeling met 3 shiften. Op werkdagen werk je van 8u tot 16u30, van 9u30 tot 18u of van 11u30 tot 20u.

Je werkt 1 zaterdag op 4 weken van 9u30 tot 18u.


Interesse?

Unique Brussel Customer Care - Office - e-Mail: cvbrusselcustomercare@unique.be
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.