Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 17

Volgende
Colruyt Group

Helpdeskmedewerker informatica

Helpdeskmedewerker informatica

Colruyt Group | Halle | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 21 dagen op Jobat.be

Colruyt Group telt meer dan 29.000 medewerkers en meer dan 20 ondernemingen. Dat zijn niet alleen verschillende winkelformules, zoals Colruyt, OKay en Dreamland, we hebben ook een eigen communicatiebureau, vleesverwerkingsbedrijf, technische dienst … Dat maakt de groep een van de grootste privéwerkgevers van het land. We zijn een stabiel bedrijf dat menselijkheid en waarden hoog in het vaandel draagt. Daarom geloven én investeren we in onze medewerkers.

Helpdeskmedewerker informatica

Functieomschrijving

Klopt iedereen bij jou aan met computerproblemen? Sleutel je graag aan je eigen tech? Dan pas jij prima bij het contactcenter van Colruyt Group. Wanneer onze medewerkers een IT-probleem hebben, sta je paraat om hen te helpen. 

Je bent vanaf dag een part of the team en gaat samen met je ploeg volop voor tevreden medewerkers. Hebben ze een vraag? Dan ga jij er slim mee aan de slag en bepaal je de prioriteit van de oproep. 

Geen enkele dag is dezelfde trouwens. Het ene moment los je een passwoordprobleem op, het andere ondersteun je het distributiecentrum met hun IT-systemen of fix je de WiFi van een van onze winkels. Heel erg belangrijk dus, want zonder jouw kennis staat onze wereld even stil.

Profiel

  • IT-kennis – Je hebt misschien geen informaticaopleiding gevolgd, maar bent wel dé referentie in jouw familie en vriendenkring als het op computers aankomt.
  • Talenkennis ­– Je communiceert vlotjes in het Nederlands en in het Frans.
  • Flexibiliteit – Je werkt in Halle, Deinze of Haasrode en volgens wisselend uurrooster. Dat betekent geregeld avond- en weekendwerk. En soms eens een feestdag.
  • Klantgericht communiceren – Je luistert naar het verhaal van de interne medewerkers en doet er alles aan om hen vooruit te helpen. Niet alleen omdat dat je job is, je helpt ook gewoon graag mensen.
  • Persoonlijke aanpak - Je communiceert vlot en graag, zowel mondeling als schriftelijk. Je leeft je snel in de klant in, begrijpt zijn drijfveren en geeft steeds een antwoord op maat.

Aanbod

  • Contractkeuze – Je kan bij ons zowel voltijds als deeltijds aan de slag. Studeer je nog of ben je nog bezig met je bachelor- of masterproef? Geen probleem! Ook werken als job- of werkstudent is mogelijk. Geef tijdens je sollicitatie aan onder welke contractvorm je aan de slag wil.
  • Teamsfeer – 250 collega’s, dat zijn 250 mensen die je steunen en die samen plezier maken.
  • Opleiding – Dankzij regelmatige opleidingen blijf je op de hoogte van alle tools en toepassingen waarbij medewerkers jouw hulp kunnen gebruiken. Daarnaast kan je kiezen uit een waaier aan interne opleidingen voor jouw persoonlijke ontwikkeling
  • Vergoeding en stabiliteit – Je komt terecht in een stabiel bedrijf en krijgt een aantrekkelijk loonpakket met tal van extralegale voordelen zoals winstdeelname en een hospitalisatieverzekering.

Interesse?

Veerle Basteleurs
Halle

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 18 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Halle meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.