Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 11

Volgende
Unique Office

Helpdeskmedewerker 2nd line Mobile B2C @ Orange Evere

Via Unique Office

Staat 7 dagen op Jobat.be



Als werknemer bij Orange maak je deel uit van een dynamisch en innoverend bedrijf dat voortdurend evolueert.



Werken bij Orange staat gelijk met ontwikkeling, mobiliteit en opportuniteiten. Je werkomgeving evolueert naar gelang je verantwoordelijkheden veranderen.



Onze manier van werken is duidelijk: bij Orange is de informatie toegankelijk en al onze medewerkers zijn open en beschikbaar!



In het kort: Orange is …

  • een bedrijf dat mee is met de laatste technologische ontwikkelingen;
  • een toegankelijke en open werkomgeving;
  • de kans te groeien binnen een sterk team en op menselijke schaal.


Extra voordelen als werknemer bij Orange

  • bedrijfsgsm met gratis abonnement
  • korting op beltarieven voor familie
  • bedrijfsrestaurant
  • was- en strijkdienst
  • sportlessen in onze lokalen
  • Happy Hour
  • korting voor bepaalde evenementen en aankopen
  • ....


Helpdeskmedewerker 2nd line Mobile B2C @ Orange Evere

Functieomschrijving


Als customer service representative Technical Back Office behandel je inkomende vragen over onderwerpen in verband met technische problemen, zowel voor mobiel, vaste lijn of data. Specifiek:

  • je behandelt voornamelijk inbound (inkomende) calls van klanten. Je beantwoordt de vragen van klanten;
  • je analyseert alle trouble tickets en e-mails van klanten, en lost deze op in samenwerking met je collega’s van andere teams;
  • je ondersteunt de lancering van nieuwe producten en diensten en denkt proactief over de benodigde ondersteuning;
  • Door jouw expertise en klantvriendelijkheid ben jij een meerwaarde voor onze klant.

Profiel



Op de Technical Back Office afdeling verwachten wij van jou dat je:

  • computervaardig bent;
  • interesse toont in de telecomwereld, waar verandering je niet afschrikt en dat je voeling hebt met een technische omgeving;
  • klantvriendelijk bent ingesteld en plezier vindt in het verder helpen van mensen en te zoeken naar oplossingen;
  • in een team wil werken, zowel in je eigen team als over de afdelingen heen om samen op zoek te gaan naar oplossingen en manieren op processen te verbeteren;
  • graag resultaatgericht te werk gaat en ervan houdt  om targets na te streven en te behalen;
  • de nodige flexibiliteit aan boord legt en bereid bent om in 3 shiften (tussen 8u tot 20u) te werken en min. 1 zaterdag/4 weken (van 9.30u tot 19u).
  • drietalig (Nederlands – Frans – Engels) bent en jezelf uitdrukt in correcte en begrijpelijke taal.


Aanbod



Je komt terecht in een werkomgeving waar

  • ambitie
  • inzet
  •  enthousiasme
hoog staan aangeschreven en waar een motiverende en collegiale werksfeer heerst.

Je ontvangt een marktconform loon, aangevuld met extra-legale voordelen.


Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 21 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.