Terug naar zoekresultaten

Helpdesk medewerker IT

368461052

Via AGO Jobs & HR

Staat 13 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Helpdesk medewerker IT

Functieomschrijving

Je bent verantwoordelijk voor het leveren van 1st line support aan eindgebruikers (interne en/of externe klanten) op vlak van hardware, software en applicaties. Dit doe je on-site en/of via telefoon en remote support tools. Je werkt met een in-house Support System. Zo volg je inkomende Support Calls en Incidenten op. Je bepaald de dringendheid volgens afgesproken prioriteiten. Je geeft 1st line support of verzamelt genoeg informatie om het door te geven aan 2nd line. De uitgevoerde werken worden geregistreerd en de uiteindelijike oplossingen worden gedocumenteerd voor knowledge bases. Je ondersteunt de IT-afdeling tijdens een voltijdse tewerkstelling in een 5-dagenweek en rapporteert aan de ICT manager.

Profiel

Je behaalde een professionele bachelor Toegepaste Informatica of je reeds opgedane ervaringe is gelijkwaardig.

Je beheerst de Nederlandse taal en hebt een goede kennis van het Engels, zowel gesproken als geschreven.

Je hebt een grondige kennis van administratief beheer van de Windows-omgeving (client en server): kennis van Microsoft Active Directory is een vereiste, kennis van principes ITIL en Office 365 is een pluspunt. Ook heb je een goede kennis van MS Office.

Je bent flexibel in de werkregeling. Zo ben je telefonisch bereikbaar gedurende de avond en het weekend. Je kan je waar nodig ook verplaatsen tijdens deze momenten.

Je bent een problem solver met uitgesproken communicatie en organisatorische vaardigheden.
Ook ben je een teamplayer, hulpvaardig, stressbestendig met hands-on mentaliteit, prestatie- en resultaatgericht, planmatig, gestructureerd, punctueel en nauwkeurig, leergierig, initiatiefnemend en communicatief.

Aanbod

Het logistiek bedrijf bevindt zich op het Zuid in Antwerpen. Je zal je verplaatsen tussen hun 3 locaties, 2 daarvan gelegen aan de Antwerpse Haven. Je komt terecht in een dynamisch, bloeiend en groeiend bedrijf binnen een jong en enthousiast team.

Interne en externe opleidingen zijn mogelijlk.

Een contract van onbepaalde duur volgt na een positieve inwerkingsperiode.

Marktconform salaris met tal van extralegale voordelen zoals smartphone, maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 15 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Antwerpen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.