Terug naar zoekresultaten
Ergon Recruitment Brussels

Health Operational Officer te Brussel (interim)

Via Ergon Recruitment Brussels | Brussel | Voltijds

Nog 4 dagen om te solliciteren


Voor ????n van onze klanten, in de verzekeringssector, zoeken we een

Health Operational Officer te Brussel (interim)

Health Operational Officer te Brussel (interim)

Functieomschrijving

Instaan voor de afhandeling binnen Healthcare van elke binnenkomende aanvraag, ongeacht via welk communicatiekanaal die ons bereikt.
Aanvragen behandelen en dagelijks opvolgen om de diensten te leveren waarin het contract Gezondheidszorgen voorziet, waarbij rekening dient gehouden te worden met de procedures van de maatschappij en de opgelegde kwaliteitsnormen moeten worden nageleefd.

Verantwoordelijkheid 1: Productie
??? Taakstelling: Elke ingediende aanvraag in verband met het beheer van een dossier of een dienst aan een klant beantwoorden, de aanvragen analyseren en vervolgens, voor zover dat nodig is, de nodige acties ondernemen en zorg dragen voor de met de aanvragen gepaard gaande communicatie:
??? Akte nemen van de aansluitingen en opzeggingen
??? Akte nemen van veranderingen van de hoedanigheid, de leeftijd of het segment van de aangesloten personen.
??? Ervoor zorgen dat de gegevens in de databank op orde zijn, zodat de kwijtingen correct kunnen worden opgesteld.
??? De afhandeling van de aanvragen stelselmatig verzorgen, opdat de maandelijkse kwijtingen correct en volgens de verwachtingen van de klant worden opgevolgd
??? In voorkomend geval, de boekhoudkundige situatie van een klant onderzoeken om een aanvraag te beantwoorden en in functie daarvan actie ondernemen.
??? In voorkomend geval, de impact op de activiteit Claims beoordelen alvorens actie te ondernemen naar aanleiding van een aanvraag

Verantwoordelijkheid 2: Claims
Taakstelling: Elke ingediende aanvraag in verband met het beheer van een dossier of een dienst aan een klant beantwoorden, de aanvragen analyseren en vervolgens, voor zover dat nodig is, de nodige acties ondernemen en zorg dragen voor de met de aanvragen gepaard gaande communicatie:
??? Informatie verzamelen over de dekking en de betrokken omstandigheden van een schadegeval.
??? De aangifte van het schadegeval en de medische verklaringen analyseren. In voorkomend geval een beroep doen op de adviserende geneesheer van de verzekeringsmaatschappij.
??? Het schadegeval aanvaarden of weigeren om de afhandeling van het dossier op te starten, rekening houdend met de omvang van de garanties in de verzekeringspolis en in overeenstemming met de geldende regels.
??? De databank up-to-date houden
??? De mondelinge en schriftelijke communicatie in verband met die activiteiten voeren.
??? Zorgen voor de opvolging van het schadedossier om het te kunnen afsluiten.

Verantwoordelijkheid 3: Aanvragen afwerken waaraan een ander team reeds begonnen was

??? Taakstelling: Overgaan tot de finale afhandeling van aanvragen waaraan een ander team reeds begonnen was
??? De nodige informatie verzamelen en verwerken om te komen tot een antwoord en rekening houden met eventuele elementen die door andere teams werden aangedragen.
??? De aanvraag onderzoeken in functie van reeds in het systeem gekende elementen en op basis van de beschikbare kennis over de contracten
??? De aanvraag al dan niet aanvaarden of bijkomende informatie vragen
??? De mondelinge en schriftelijke communicatie met betrekking op die activiteiten voeren, alsook die via het portaal, en dat zowel met onze klanten als met de andere teams binnen de afdeling.

Profiel

??? Algemene kennis van de aard van het contract dat de onderneming aanbiedt
??? Kennis van de procedures en de toepasselijke contracten bij het beheer van de verzekerden en schadedossiers
??? Kennis van het vakjargon, de basistechnieken en vereisten binnen het werkgebied
??? Gegevens kunnen opzoeken in het beheerssysteem en in de portaalapplicatie
??? Kennis van de functies in aanverwante diensten en de middelen om informatie uit te wisselen
??? Gebruik van de specifieke tools binnen de onderneming om dossiers te openen en op te volgen, informatie uit te wisselen en voor telefoonverkeer.
??? Tweetalig FR / NL
??? Klantgeori??nteerd en dienstbaar zijn
??? In staat zijn precies en synthetisch documenten op te stellen
??? Luisterbereidheid en empathie kunnen tonen
??? Analytisch vermogen
??? Teamspeler
??? Open van geest zijn
??? Initiatief nemen en zich proactief opstellen

Interesse?

38 - e-Mail: brussels@ergon.jobs
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 4 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.