Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 3

Volgende
ENGIE

Head of Project Management Office

ENGIE | Hoboken | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 26 dagen op Jobat.be

ENGIE Fabricom
ENGIE Fabricom is een dochteronderneming van ENGIE Groep en dé Belgische referentie op het vlak van ontwerp, installatie en onderhoud van multitechnische installaties voor bedrijven en lokale overheden. Hiermee verbeteren we de mobiliteit, veiligheid, het aandeel hernieuwbare energie, de distributienetwerken en operationele- en energieprestaties in de industriesector.

Head of Project Management Office

Functieomschrijving

Head of Project Management – Hoboken, Antwerpen 
Ben je leidinggevend sterk, financieel goed onderlegd en ervaren in het aansturen van verschillende projectteams? Word Hoofd projectmanagement in een technologisch uitdagende omgeving en draag bij aan de energietransitie van morgen.

ENGIE in België staat voor:
  • Werken aan prestigieuze projecten met nieuwe technologieën
  • 150 jaar expertise en 220 experts in onderzoek en innovatie
  • 9.000 MW productiecapaciteit en 16.700 medewerkers

Motiveer, coach en controleer projectteams op dagelijkse basis als Head of Project Management
De afdeling Offshore is een dynamische omgeving: we werken hier aan tal van mooie offshore projecten, samen met ambitieuze en gedreven professionals. Als Hoofd Projectmanagement stuur je verschillende teams aan die samen verantwoordelijk zijn voor projectcontrole en -planning, documentcontrole en time keeping. Je bent verantwoordelijk voor een coherente aanpak tussen de verschillende projecten en teamleden, zodat projecten correct worden uitgevoerd en afgerond.

Daarnaast:
  • ontwikkelen en implementeren van gestandaardiseerde processen, structuren en instrumenten voor de opvolging en analyse van projecten in uitvoering, rondom budget en planning;
  • verzorg je een correcte en adequate rapportering van de stand van zaken van verschillende projecten naar het management;
  • ben je het eerste contactpunt voor vragen en vorm je de schakel tussen de projecten en de boekhoudafdeling;
  • ben je actief betrokken bij het opzetten van zowel interne als externe joint ventures en ben je verantwoordelijk voor de controle hierop;
  • bied je ondersteuning bij het opstellen van claims.

Profiel

Ben jij de leidinggevende professional die presteert en optimaliseert?
We willen onze klanten steeds betere oplossingen bieden met nog meer respect voor het milieu. Zo streven we ernaar een plaats te veroveren in de energiewereld van morgen. Dat doen we samen met jou. Je hebt een sterke persoonlijkheid, beschikt over overtuigingskracht en laat jouw mening gelden als dat moet. Je bent interpersoonlijk sterk en weet met verschillende partijen efficiënt samen te werken om een goed eindresultaat te garanderen. Werken met SAP is voor jou geen hogere wiskunde en je bent analytisch goed aangelegd.

Dat vul je aan met:
  • Een finance masterdiploma, bijvoorbeeld in financieel management, financiële economie of internationale financiën
  • Grote technische affiniteit of ervaring als ingenieur met kennis van economie
  • Ca. 10 jaar ervaring in een soortgelijke functie in een projectomgeving
  • Economische en financiële basiscompetenties, zoals algemene- en analytische boekhouding en financiële analyse
  • Uitgebreide kennis van MS Office (Excel), MS Power BI is een pluspunt
  • Een goede talenbeheersing: je spreekt vloeiend Engels en hebt een goede basiskennis van Nederlands en Frans

Aanbod

Een carrière bij een van de leidende industriële groepen in België
Bij ENGIE kom je terecht in een internationale omgeving: een wereld met onbeperkte mogelijkheden en volop kansen om jezelf persoonlijk en jobtechnisch te ontwikkelen. We blijven investeren in jouw kennis en ontwikkeling. We zijn al meer dan een eeuw sterk verankerd in de energiewereld en denken daarom graag verder dan de grenzen. Samen met ambitieuze collega’s die er écht voor gaan, realiseren we de mooiste projecten. 

Jouw inzet stimuleren we met:
  • Een competitief salaris, in functie van opleiding en ervaring
  • Een bedrijfswagen met tankkaart, gsm met abonnement, laptop, een vast aantal vakantiedagen, 12 adv-dagen, forfaitaire onkostenvergoeding en 3 dagen anciënniteitsverlof bij indiensttreding
  • Overige extralegale voordelen, waaronder een goede pensioenopbouw, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, internetvergoeding voor thuis en maaltijd- en ecocheques

Weet jij als Head of Project Management daadwerkelijk het voortouw te nemen in de energietransitie?
Bouw samen met ons aan een CO2-arme economie: solliciteer op deze vacature met je cv en motivatie via de ''Solliciteer'' button. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 13 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Project management
  • Sector: Energie, Milieu en veiligheid
  • Hoboken (standplaats)
  • Alle vacatures via Vonq

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Groepsverzekering
  • Bedrijfswagen
  • Tankkaart
  • Maaltijdcheques
  • GSM & smartphone
  • Laptop
  • Internetvergoeding / Abonnement
  • Individuele hospitalisatieverzekering
  • Forfaitaire Kosten
  • Eco Cheque
  • Extra-legale vakantiedagen
  • Anciënniteitsverlof

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Project management' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.