Terug naar zoekresultaten
Anankei

Gepassioneerde Support Engineer

Bij Anankei | Meerdere regio's | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 7 dagen om te solliciteren

ANANKEI is een dynamisch bedrijf gespecialiseerd in het outsourcen van IT profielen. We doen dit zowel voor vaste posities als voor consultancy en freelance opdrachten.
Wij zijn continu op zoek naar mensen met talent in of een passie voor IT en dit in de breedste zin van het woord. De focus ligt hoofdzakelijk op functies binnen de IT-infrastructuur gaande van support engineer, network/ system engineer tot project en IT managers. Wij zijn actief in verschillende sectoren (telecom, banking, chemie,… ) en dit over heel België.

Al onze kandidaten worden uitgebreid gescreend, zowel op technisch als persoonlijk vlak. De vraag ‘past deze kandidaat bij de bedrijfscultuur?’ is voor ons immers even belangrijk als de vraag of de IT specialist aan het gevraagde technische profiel beantwoordt. Naast deze kwalitatieve aanpak vinden wij het evenzeer belangrijk dat er ruimte is voor ontplooiing van onze medewerkers. Een individuele opvolging van HR maakt dat de kwaliteiten van onze medewerkers (h)erkend worden en dat ieders inbreng serieus genomen wordt. Bovendien kunnen er steeds extra opleidingen of bijscholingen voorzien worden, zodat ieder zijn/haar talent kan laten doorontwikkelen in de gewenste richting.
Een WIN-WIN voor iedereen: loyale kandidaten en heel tevreden klanten!
Wilt u meer weten over ons bedrijf en onze werkwijze? Neem dan een kijkje op onze job website: https://www.anankei.com/nl/itjobsforyou
 

Gepassioneerde Support Engineer

Functieomschrijving

Afhankelijk van de klant en de specifieke functie sta je in voor 1st/ 2nd/ 3rd line of on-site support. Je staat in voor de goede werking van de IT infrastructuur zodat de interne/ externe users in de beste omstandigheden hun job kunnen uitvoeren.

Hierbij zal jouw takenpakket hoofdzakelijk bestaan uit:
- het klantgericht aannemen van calls/ mails van interne en/of externe users, waarbij je doorgaans gebruik maakt van een ticketing tool.
- het analyseren van de gemelde vragen die je in eerste instantie zelf probeert op te lossen. Indien nodig escaleer je het probleem naar het juiste team.
- het nauwgezet opvolgen van de incident en service requests.
- het vastleggen van prioriteiten na inschatting van impact en dringendheid.
- het bieden van een kwaliteitsservice: je bent het aanspreekpunt van onze klanten waarbij je klantentevredenheid hoog in het vaandel draagt.
- het delen van kennis met je collega’s via documentatie (knowledge sharing).
- het opvolgen van de administratie, het rapporteren en registreren van de supportacties.

Profiel

Skills
Wij zoeken in de eerste plaats naar kandidaten met het ‘Anankei DNA’. Dit zijn gemotiveerde kandidaten met een positieve ingesteldheid en ‘can do’ mentaliteit. Dream IT, Trust IT, Go for IT: dit is wie we zijn. Wie dit DNA met ons deelt, past 100% bij ons.
Als support engineer beschik je evenzeer over volgende kwaliteiten:
  • Je bent een hard core problem solver met een passie voor IT!
  • Je kan goed actief luisteren zodat je snel tot de kern van het probleem kan komen.
  • Je weet je flexibel op te stellen en wij kunnen steeds op jou rekenen.
  • Een degelijke IT-kennis gecombineerd met de nodige leergierigheid maakt dat je steeds op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied. Blijven bijleren is voor jou een plezier, geen opgave.
  • Je bent uitgesproken klantgericht en je hebt een goed inlevingsvermogen waardoor je in alle omstandigheden vriendelijk en opgewekt blijft, zelfs in stresssituaties. Tevreden klanten zijn jouw doel!
  • Je kan je vlot uitdrukken, bij voorkeur in de 3 talen (Nederlands, Frans en Engels) en dit zowel mondeling als schriftelijk.
Voor de specifieke, technische skills verwijzen wij graag naar onze jobsite.

Aanbod

  • Marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen
  • Persoonlijke opvolging via onze HRafdeling en onze recruiters want ruimte voor persoonlijke ontwikkeling is belangrijk voor ons.
  • Uitdagende projecten met ruimte voor initiatief.
  • Informele bedrijfscultuur en persoonlijke aanpak.
  • Verschillende events doorheen het jaar (bbq, familiedag,…) voor al onze medewerkers.

Interesse?

Contact:
Fréderic Goossens
frederic@anankei.com
016/66.14.80
Limburg,West-Vlaanderen,Antwerpen,Vlaams-Brabant,Oost-Vlaanderen,Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Vlaanderen
  • Brussel
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Limburg, West-Vlaanderen, Antwerpen, Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen, Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.