Terug naar zoekresultaten
Select HR

GENERAL LEDGER ACCOUNTANT

Via Select HR

Nog 5 dagen om te solliciteren

Onze opdrachtgever is een sterke speler en hun huidige groei is zowel autonoom als middels overnames. Uiteenlopende bedrijven maken deel uit van de groep en de rode draad bij al die ondernemingen is dat ze duurzaamheid diep verankerd hebben in hun bedrijfsvoering. Deze tewerkstelling bevindt zich in het financial shared service center in Lommel. Ter uitbreiding van de site zijn ze op zoek naar een GENERAL LEDGER ACCOUNTANT. Uiteraard is er sprake van uitstekende arbeidsvoorwaarden, gerelateerd aan kennis en ervaring.

GENERAL LEDGER ACCOUNTANT

Functieomschrijving

Beschik jij over een Bachelor diploma boekhouden en kan je reeds een eerste werkervaring als boekhouder voorleggen? Dan ben jij bent de general ledger medewerker voor ons Shared Service Center in Lommel. 

Als general ledger medewerker zien jouw verantwoordelijkheden er als volgt uit:

  • Je stelt maandelijks een bedrijfseconomische resultaatsbepaling op: voorbereiding boekingen maandafsluitingen, vergelijking maandafsluitingen, administratie inzake bedrijfseconomische resultaatbepaling,...;
  • je controleert en analyseert het grootboek en zijn subadministraties op juistheid, tijdigheid en volledigheid van de daarin opgenomen financiële informatie;
  • je maakt balansdossiers op waarin je de saldi verantwoordt en de omzetreconcilatie verwerkt;
  • jaarlijks stel je een uitgebreid balansdossier op en dit zowel op bedrijfseconomisch als op fiscaal vlak;
  • je verricht voorbereidend werk inzake BTW aangiftes;
  • je stelt maandelijks een overzicht op van de investeringsfacturen en verwerkt deze in de nodige systemen;
  • je verricht diverse werkzaamheden, o.a. het samenstellen van cijfermatige overzichten en rapportages met als doel het tot stand komen van kwartaal- en maandrapportages en jaarstukken, zowel bedrijseconomisch als fiscaal;
  • je draagt zorg voor de samenstelling van periodieke en ad-hoc rapportages/aangiften zoals vereist door de wetgever, belastingdienst, accountant, stakeholders, enz.
  • je hebt zowel contacten met interne medewerkers als met externe partners, want je bent contactpersoon tussen de operationele entiteiten en het financiële verwerkingsproces binnen het shared service center;
  • waar vereist neem je deel aan projecten binnen het vakgebied.

Profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma Accountancy-fiscaliteit en hebt grondige kennis van financiële wet- en regelgeving (fiscaliteit, IFRS-rapporteringsvereisten);
  • je hebt ervaring met de inrichting en bewaking van financiële processen en administraties;
  • je kan reeds een relevante werkervaring voorleggen van minstens 3 jaar;
  • een goede kennis van het Frans is een pluspunt;
  • je hebt een goede kennis van het MS-Office pakket;
  • integriteit, kwaliteit- en resultaatgerichtheid typeren jou;
  • je hebt een goed analytisch vermogen, bent pragmatisch en daadkrachtig.

 

Aanbod

  • Een job met verantwoordelijkheid in een internationaal bedrijf;
  • zeer dynamische werkomgeving; bedrijf in volle expansie;
  • een correcte verloning aangevuld met extralegale voordelen.
  • 18 ADV dagen aangevuld met 3 CAO dagen

Trefwoorden: Boekhouder, boekhoudkundig medewerker, accountant, algemene boekhouding, general ledger, Lommel, shared service center, enz.

Noord-Limburg (Lommel - Maaseik)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Accounting
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Lommel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Accounting' jobs in Noord-Limburg (Lommel - Maaseik) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.