Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 52

Volgende
Colruyt Group

Forecast & Workforcebeheerder

Colruyt Group | Halle | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 17 dagen op Jobat.be

Colruyt Group telt meer dan 29.000 medewerkers en meer dan 20 ondernemingen. Dat zijn niet alleen verschillende winkelformules, zoals Colruyt, OKay en Dreamland, we hebben ook een eigen communicatiebureau, vleesverwerkingsbedrijf, technische dienst … Dat maakt de groep een van de grootste privéwerkgevers van het land. We zijn een stabiel bedrijf dat menselijkheid en waarden hoog in het vaandel draagt. Daarom geloven én investeren we in onze medewerkers.

Forecast & Workforcebeheerder

Functieomschrijving

Dat efficiënt workforcebeheer binnen een contactcenter een sleutelrol speelt in het kunnen verlenen van kwalitatieve service hoeven we jou niet uit te leggen. In de rol van Forecast & Workforcebeheerder draagt jouw kennis en advies hierover bij tot het steeds verder optimaliseren van ons planningsproces.

InContact is het overkoepelende contactcenter van Colruyt Group. Als stafmedewerker Forecast & Workforcebeheer zorg je er mee voor dat de 270 medewerkers van InContact een optimale klantenservice kunnen bieden. Je zorgt er namelijk mee voor dat de aanwezige capaciteit van deze 270 medewerkers zo efficiënt mogelijk wordt benut.

In het contactcenter vertegenwoordigen we onze business units naar de eindklant toe.  Dit zijn sterke merken actief binnen zowel Food (Okay, Bio Planet, Colruyt Laagste Prijs,..), als Non-food (Dreambaby, Dreamland, Collishop) en hebben elk hun eigen noden, trends en seizoenspatronen. Naast het externe luik staan we ook in voor alle interne contactcenters die zorgen voor de optimale ondersteuning van de winkels, medewerkers en leveranciers bij hun dagelijkse taken.

Binnen InContact maak je deel uit van het vakcentrum waar de kennis van verschillende vakgebieden wordt gebundeld. Zo heb je een collega die instaat voor Training en Kennisbeheer, een collega Reporting en een team van business accounts die de link vormen met onze business units en de contact-center teams. Jouw vakgebied is workforcebeheer.

 

Wat doe je concreet?

  • Je bent verantwoordelijk voor een effectieve planning en het zo juist mogelijk inschatten van de hoeveelheid klantencontacten. Je schat de impact in van acties, trends en externe factoren die je doorkrijgt van de collega’s business accounts en je anticipeert op het werkvolume, de nodige medewerkers en de nodige competenties.
  • Je coacht en adviseert de planners in de teams die instaan voor het bijsturen van de planning op dagdagelijkse basis.
  • Je speelt in op markttendensen van workforcebeheer en zorgt voor rapportages naar de afdelingschef.
  • Je werkt nauw samen met de directie, de dienstchefs en planners binnen de diensten waarbij je vooral een adviserende rol hebt.  Je signaleert pro-actief knelpunten en opportuniteiten in de planning en kan hieruit gerichte adviezen formuleren om vanuit het vakcentrum doelgericht verbeteringen aan te brengen.

 

Je werkt in Halle.

Profiel

  • Ervaring – Bij voorkeur heb je ervaring in een contactcenter als workforcebeheerder.
  • Kennis van workforcebeheer - Je streeft ernaar om up-to-date te blijven van ontwikkelingen in het vakgebied workforcebeheer. Jouw kennis hierover draagt ertoe bij dat we als contactcenter innovatief kunnen zijn en steeds verder het planningsproces kunnen optimaliseren.
  • Adviserende en coachende houding - Je bent doel- en klantgericht en kan de noden van de business begrijpen en vertalen op planningsvlak. Je neemt een besluitvaardige houding aan, maar houdt oog voor wat kan, moet en mogelijk is.
  • Analytisch en probleemoplossend - Je bent sterk in het maken van analyses, kan cijfers vertalen naar trends en naar beleids- en verbetervoorstellen.
  • Sterk in planning -  een operationele planning opmaken geeft jou energie, je houdt ervan om de puzzel te leggen, en kan zowel op lange termijn als middellange termijn schakelen. Je volgt graag op en kan het overzicht bewaren.
  • Talenkennis – Je communiceert vlot in het Nederlands en het Frans.

Aanbod

  • Stimulerende werkomgeving – Colruyt Group biedt een stimulerende werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke groei.
  • Uitdaging – De uitdaging om een vakkundig contactcenter en bijhorende expertise verder te optimaliseren.
  • Afwisseling – Een gevarieerde job in een dynamische omgeving met een no-nonsense bedrijfscultuur.
  • Vergoeding – Je krijgt een contract van onbepaalde duur. Boven op je nettoloon krijg je ook heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en winstdeelname.

Interesse?

Veerle Basteleurs
Halle

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 43 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Telemarketing' jobs in Halle meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.