Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 8

Volgende
Vrije Universiteit Brussel

Financieel Projectbeheerder

Financieel Projectbeheerder

Vrije Universiteit Brussel | Elsene | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat vanaf vandaag op Jobat.be

De Vrije Universiteit Brussel is al bijna 50 jaar een hoofdrolspeler in het Vlaamse hoger onderwijslandschap. De universiteit telt meer dan 15000 studenten en 3500 werknemers, waardoor ze de grootste Nederlandstalige werkgever in onze hoofdstad is.

De faculteiten, diensten en afdelingen van de universiteit zijn verspreid over 4 campussen: Brussels Health Campus en Brussels Humanities, Sciences & Engineering Campus, Brussels Photonics Campus en Brussels Technology Campus.

Financieel Projectbeheerder

Functieomschrijving

Je maakt deel uit van het VUB-FINANCE team, een dynamische groep bestaande uit enthousiaste en gemotiveerde collega’s. Je bent hierin verantwoordelijk voor het financiële beheer van onderzoeksprojecten gefinancierd door de Vlaamse en Federale Overheid. In dit verband werk je nauw samen met verschillende interne departement die administratieve ondersteuning bieden aan professoren, onderzoekers en internationale studenten tijdens hun voortraject en/of aanvraag van hun subsidies. Binnen de dienst Financiën ben je verantwoordelijk voor de financiële toekenning van deze subsidies, facturaties, ondersteuning en rapportering. Begeleiding krijg je zowel door ervaren collega’s als door je directe leidinggevende.

In dit kader zorg je voor een optimale besteding van de toegekende projectmiddelen, rekening houden met de interne regelgeving en met de specifieke externe contractvereisten. Dit houdt onder meer het volgende in:

  • Analyseren, controleren, tijdig bijstellen van de budgetten
  • Opvolgen van de projecten in het financiële systeem
  • Opvolgen en correct uitvoeren van facturaties aan de subsidiërende partijen
  • Goedkeuren van onkosten en personeelsaanstellingen ten laste van projectmiddelen conform externe en interne regelgeving
  • Correcte toewijzing van inkomsten (financiering) op de gerelateerde projecten
  • Overleg met de projectcoördinatoren (interne klanten: professoren, onderzoekers en andere budgethouders) over de besteding van de toegekende budgetten

Profiel

  • Vereiste deskundigheid en/of diploma’s: hogere administratieve en technische deskundigheid. Je beschikt over een bachelorsdiploma bij voorkeur richting economische wetenschappen, toegepaste economische wetenschappen, boekhouding, handelswetenschappen, of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je bent in staat om een goed inzicht te krijgen in informatie en om dit helder samen te vatten en te beoordelen;
  • Je hebt goede verbale en schriftelijke communicatievaardigheden, zeker in het Nederlands en Engels;
  • Daarnaast heb je een degelijke basiskennis van het Frans;
  • Je weet hoe het is om projectmatig te werken;
  • Zelfstandig werken, initiatief nemen, een analytische inzicht en resultaatgericht zijn, zijn een paar van je sterkste troeven;
  • Je kan goed omgaan met mensen en je houdt er sowieso van om met anderen samen te werken;
  • Je bezit een degelijke kennis van financieel management en je hebt ervaring met boekhoudkundige softwareprogramma’s en rapportering;
  • O365 heeft geen of weinig geheimen voor jou;
  • Deadlines vormen voor jou geen uitdaging en multitasking met behoud van prioriteiten is voor jou vanzelfsprekend;
  • Je voelt je verantwoordelijk voor de correctheid van de geleverde data: je werkt ordelijk, nauwkeurig en planmatig;
  • Je voelt je betrokken bij het succes van onze universiteit en meer bepaald bij het belang van een sterke en betrouwbare administratieve dienstverlening.

Aanbod

Een functie bij de Vrije Universiteit Brussel, met schitterende uitdagingen, belangrijke verantwoordelijkheden, creatieve kansen en boordevol variatie. Verder bieden wij je een maandsalaris volgens de barema’s die van toepassing zijn voor universiteiten in de Vlaamse Gemeenschap, aangevuld met de volgende extralegale voordelen:

  • een degelijke introductieperiode met ook nadien kansen om je persoonlijk te ontwikkelingen via opleiding en coaching
  • tussenkomst in woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • groeps- en hospitalisatieverzekering, inclusief gewaarborgd inkomen
  • opmerkelijke sportfaciliteiten en budgetvriendelijke maaltijden in ons campusrestaurant
  • een uitzonderlijke verlofregeling

De Vrije Universiteit Brussel voert een modern en dynamisch personeelsbeleid met aandacht voor de ontwikkeling van haar medewerkers en het evenwicht tussen hun job en hun privéleven. Ze heeft oog voor de belangrijke maatschappelijke thema’s van vandaag met een beleid binnen een sociaal en ecologisch verantwoordelijk kader en ze beschouwt diversiteit als een rijkdom voor de universitaire gemeenschap.

Meer informatie vind je op de http://www.vub.ac.be onder de rubriek ‘Word onze collega’– Vacatures voor Administratief en Technisch Personeel’.

Geïnteresseerd? Laad dan uiterlijk 28/04/2019 jouw CV, motivatiebrief en hoogst behaalde diploma (niet van toepassing voor VUB-alumni) op via onze website. Gelieve bij het uploaden van uw gegevens ervoor te zorgen dat CV en motivatiebrief elk in een apart document zijn opgenomen.

De schriftelijke selectieproef is, onder voorbehoud van wijzigingen, gepland op dinsdag 7 mei 2019 in de voormiddag.

Het finaal gesprek is, onder voorbehoud van wijzigingen, gepland op maandag 13 mei 2019 in de namiddag.

Voor meer informatie over de selectieprocedure, contacteer Rica Ciriaco (Ricanay.Ciriaco@vub.be).

Kenmerken:

  • Personeelsformatie: Patrimonium
  • Aard: Onbepaalde duur
  • Omvang: Voltijds
  • Benaming functie: Administratief deskundige
  • Hoofdeenheid: Dienst Financiën
  • Gradengroep: 5-6-7
  • Wijze van begeven: werving
  • Aantal plaatsen: 1

Interesse?

Ricanay Ciriaco
02.629.15.85

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 12 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Project management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.