Terug naar zoekresultaten
vzw Sint-Lodewijk

financieel-logistiek directeur

(m/v) voltijds (38.00/38) contract onbepaalde duur

vzw Sint-Lodewijk | Wetteren | Onbepaalde duur, Voltijds

Sint-Lodewijk wil de referentie zijn in onderwijs, zorg en ondersteuning
voor personen met een motorische beperking,
met een warm hart…

We bieden aangepast onderwijs en begeleiding op maat aan kinderen, jongeren en volwassenen.
Voor de begeleiding van een 800-tal cliënten kunnen we rekenen op meer dan 550 medewerkers.



Momenteel zijn we op zoek naar een
 

financieel-logistiek directeur

Functieomschrijving

  • als lid van de directieraad ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling, realisatie en opvolging van het financieel, economisch en logistiek beleid van de organisatie.
    Je zorgt zowel voor de integratie ervan binnen het organisatie-, cliënt- en medewerkersbeleid als voor de afstemming ervan tussen de verschillende entiteiten (Multifunctioneel Centrum, Volwassenwerking, Buitengewoon Basisonderwijs, Buitengewoon Secundair Onderwijs en Dienst Persoonlijke Assistentie)
  • binnen de context van een sterk evoluerende sector denk je als directielid mee over de strategische ontwikkeling van een dynamische en kwaliteitsvolle organisatie en systematische verbetering van de werking
    Met het oog op het realiseren van het Masterplan waak je over het verantwoord beheer van de middelen
  • je geeft direct leiding aan 3 verantwoordelijken en indirect aan een 70-tal medewerkers uit administratieve, logistieke diensten en ICT
  • je neemt deel aan diverse werk- en adviesgroepen (zowel intern als extern)
  • je adviseert vanuit je expertise de algemeen directeur en Raad van Bestuur
  • je rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur

Profiel

  • je bezit een diploma op masterniveau/licentiaatsniveau in een financieel-economische richting of gelijkwaardig door ervaring
  • je hebt ervaring op het vlak van leidinggeven van financieel-administratieve diensten
  • je sterk financieel-analytisch vermogen stelt je in staat een langetermijnbeleid uit te stippelen met oog voor realistische budgettering
  • je kan de strategische visie en beleid omzetten en vertalen naar de dagelijkse werking
  • vanuit je leiderschapsvaardigheden weet je medewerkers te motiveren en te stimuleren tot optimale samenwerking
  • je hebt overtuigende communicatievaardigheden en beheerst grondig de Nederlandse taal
    Je hanteert een vlotte pen én bent spreekvaardig
  • je werkt nauwgezet, efficiënt, resultaatgericht en planmatig
  • je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent stressbestendig
  • je bent vertrouwd met de Officepakketten
  • je kennis van en ervaring met VAPH-wetgeving en financiering is een pluspunt

Aanbod

  • een voltijds contract onbepaalde duur
  • een aangepaste verloning met extra-legale voordelen (oa bedrijfswagen)
  • een gevarieerde job binnen een dynamische organisatie
  • ruime mogelijkheden tot permanente bijscholing en ontwikkeling
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Dendermonde

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Finance
  • Sector: Overheid en Social Profit
  • Wetteren (standplaats)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Finance' jobs in Dendermonde meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.