Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 11

Volgende
ITG

Financieel en administratief beheerder ontwikkelingssamenwerking-50%-80%

Bij ITG

Staat 11 dagen op Jobat.be

Plaats in de organisatie:

  • De dienst Projectenbeheer ondersteunt het management en de departementen van het ITG bij het financieel en administratief beheren van programma’s. Deze programma’s zijn opgezet in het kader van de Belgische ontwikkelingssamenwerking (DGD) en extern gefinancierde onderzoeksprojecten.
  • Je maakt deel uit van een team van 7 collega’s. Samen met 3 collega’s werk je op het programma ontwikkelingssamenwerking. Je rapporteert aan een senior collega. Je diensthoofd is de Financieel Beheerder van het ITG, dhr. Eddy Van Reeth.

Financieel en administratief beheerder ontwikkelingssamenwerking-50%-80%

Functieomschrijving

  • Je verzorgt mee de globale administratieve en financiële opvolging van ITG’s ontwikkelingssamenwerkingsprogramma (DGD).
  • Je staat de (wetenschappelijke) projectmedewerkers en de administratoren van het ITG en in het buitenland actief bij in de uitvoering van hun opdracht. Je ondersteunt hen bij het opmaken en aanpassen van het budget, je adviseert over regelgeving, je stelt contracten op, controleert rapporteringen, en rapporteert aan de verschillende overheden.
  • Je verzorgt mee de financiële en administratieve capaciteitsversterking van de Zuid partners via coaching, training, begeleiding, ... zowel van op afstand als ter plaatse.
  • Je tracht door middel van overleg en toelichting tot een goede uitvoering van de administratieve en financiële processen te komen.
  • Voor de uitvoering van deze taken voorzien we een intensieve trainingsperiode.

Profiel

  • Je hebt een bachelor diploma. Ervaring in het werken met partners uit het Zuiden is een voordeel.
  • Je hebt administratieve en financiële kennis en/of ervaring.
  • Je beheerst vlot Nederlands, Frans en Engels, zowel schriftelijk als mondeling. Kennis van Spaans is een pluspunt.
  • Je werkt vlot met Microsoft Office-programma’s (Excel, Word, Outlook, Access) en met diverse internettoepassingen.
  • Je organiseert je werk goed, zelfstandig en nauwkeurig, maar werkt ook vlot met anderen samen.
  • Je bent communicatief naar collega’s toe, werkt graag met cijfers en hebt oog voor detail. Je zoekt actief mee naar oplossingen.
  • Je bent bereid om sporadisch naar het buitenland te reizen.
  • Je bent flexibel, collegiaal en klantvriendelijk.
  • Je hebt affiniteit met de opdrachten van het ITG.

Aanbod

  • Een stimulerende, internationale en sociaal geëngageerde omgeving. Het ITG is centraal gelegen in de bruisende stad Antwerpen.
  • Een boeiende functie met ruimte voor initiatief en creativiteit.
  • Een deeltijds contract (50-80 %) van onbepaalde duur. Startdatum: zo snel mogelijk.
  • Een loon rekening houdende met je werkervaring, aangevuld met enkele extralegale voordelen: fietsvergoeding en/of abonnement openbaar vervoer, maaltijdcheques en aanvullend pensioen.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 17 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Dossierbeheer
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Antwerpen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Deeltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Dossierbeheer' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.