Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 28

Volgende
Intersoc VZW

Financieel Controller

Intersoc VZW | Schaarbeek | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 24 dagen op Jobat.be

Intersoc is de CM-vakantiedienst. Jaarlijks kiezen meer dan 45.000 vakantiegasten voor een Intersoc-vakantie. Onze hoofdactiviteiten spelen zich af in onze ‘Intersoc-hotels’ in Zwitserland, Frankrijk en Tsjechië die volledig in eigen beheer worden uitgebaat. De meeste diensten (marketing, verkoop, personeelsplanning, boekhouding,…) worden centraal beheerd op het hoofdkantoor in Brussel.

Financieel Controller

Functieomschrijving

Als financieel controller zorg je voor een correcte verwerking en gedetailleerde rapportering van de verschillende financiële stromen. Deze rapporten en simulaties zijn de basis voor het nemen van strategische beslissingen zoals prijszetting en de bepaling van ons vakantieaanbod. Daarnaast zorg je ervoor dat we aan onze wettelijke verplichtingen voldoen, zowel in België als in de andere Europese landen waar we actief zijn.


Taken en verantwoordelijkheden:
  • Je controleert en codeert facturen van externe buitenlandse partners.
  • Je zorgt voor de boekhoudkundige verwerking van de lonen.
  • Je beheert de analytische boekhouding met aandacht voor herverdeling van niet-toewijsbare kosten.
  • Je zorgt voor een periodieke opvolging van de thesaurie.
  • Je bereidt de buitenlandse BTW en fiscale aangiftes voor in samenwerking met onze lokale partners.
  • Je verzamelt de verblijfsstatistieken van onze hotels en volgt het voedingsbudget op.
  • Je werkt prijsvoorstellen uit op basis van de historiek en geraamde kosten.
  • Je voert simulaties uit van exploitatierekeningen.
  • Je genereert managementrapportering en maakt ad hoc rapporten en analyses op vraag van het management
  • Je denkt actief mee inzake de verbetering en efficiëntie van boekhoudprocessen, controlling, analyse en rapportering
  • Je beheert onze verzekeringspolissen.

Profiel

  • Opleiding: Bachelor Accountant-Fiscaliteit of gelijkwaardig door ervarin
  • Ervaring: minimum 5 jaar in boekhouding en/of financiële rapportering
  • Talenkennis: vlotte mondelinge en schriftelijke kennis van NL, FR, D, E
  • IT: grondige kennis van Microsoft Excel, ervaring met boekhoudsoftware
  • Varia: grondige kennis van de boekhoud- en fiscale wetgeving.
  • Persoonlijkheid: zelfstandig, discreet, nauwkeurig. Je kan vlot om met verandering en bent bereid om continue bij te leren.

Aanbod

  • Een marktconform salaris, aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een groepsverzekering 100% ten laste van de werkgever
  • Glijdende werkuren en een gunstige vakantieregeling laten een goede work-life balans toe.
  • Een veelzijdige functie binnen een solide groep met ongedwongen, familiale werksfeer.
  • Ruime kans op verdere ontwikkeling via opleiding.

Interesse?

Solliciteren kan tot en met 28 februari via de website www.intersoc.be of per mail naar personeelsdienst@intersoc.be. Je kandidatuur wordt snel en vertrouwelijk behandeld. Voor meer info kan je contact opnemen met personeelsdirecteur Sam Geleyn op sam.geleyn@intersoc.be of via 02/246.47.49.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 15 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels, Duits

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Van € 3.500 tot € 4.450 per maand
    i

    i Hoe wordt dit salaris berekend?

    De aangeleverde salaris informatie is gebaseerd op geanonimiseerde gegevens van .

    De weergave van de salarissen is gebaseerd op criteria zoals industrie, functietitel, locatie en een aantal andere elementen.

  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Laptop

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Controlling' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.