Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 9

Volgende
CEWE BELGIUM SA

Financial Manager Benelux

CEWE BELGIUM SA | Mechelen | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 5 dagen op Jobat.be

Wie zijn wij? CEWE produceert met de grootste zorg een tastbare herinnering van jouw foto’s, van printjes tot fotoboeken, van wanddecoratie tot leuke geschenken. Het CEWE Fotoboek is ons paradepaardje en met 50 miljoen verkochte exemplaren is het Europa’s populairste fotoboek. CEWE heeft al vele internationale prijzen ontvangen voor onder andere de gebruiksvriendelijkheid van de software en de kwaliteit van de afwerking zoals bijvoorbeeld de TIPA Award. CEWE is Europees marktleider in fotofinishing en heeft 11 productievestigingen en 3.300 medewerkers in meer dan 24 Europese landen. De onderneming is beursgenoteerd en heeft haar hoofdkantoor in Oldenburg (Duitsland). De jaaromzet bedraagt meer dan 600 miljoen euro.

CEWE Benelux (ca. 60 medewerkers) heeft saleskantoren in Nunspeet (Nederland) en Mechelen (België) en werkt vanuit daar nauw samen met diverse retail partners.
 

Financial Manager Benelux

Functieomschrijving

Ben jij dé Financial Manager die de financiële huishouding en administratieve processen van CEWE Benelux gezond houdt en verder verstevigt? Dan zijn wij op zoek naar jou! In deze uitdagende job binnen een dynamisch bedrijf, werk je nauw samen met de Financieel Directeur Benelux en ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de afdeling Finance en Controlling. Naast het analyseren van en rapporteren over financiële feiten van zowel Nederland, België als Luxemburg, coördineer jij ook de financiële afsluitingen en budgetplanningen en ben je het financiële geweten van de organisatie. Daarom beschik jij over een toegankelijke persoonlijkheid met goede sociale vaardigheden en ben je een echte teamplayer met een “winning together” mentaliteit die voor zijn team staat.

Functieomschrijving
Als Financial Manager Benelux ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de afdeling Finance en Controlling. Hierbij coach je jouw mensen om het beste uit zichzelf te kunnen halen en draag je zorg voor de controle op en het gezond houden van de financiële huishouding van Nederland, België en Luxemburg. Je verzorgt, coördineert en analyseert de maandelijkse financiële verantwoordingsrapportages en geeft adviezen ter verbetering van de beheersing van kosten en activiteiten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het op tijd uitvoeren van de budget planning, kwartaal- en jaar afsluitingen, het opstellen en verzorgen van BTW en vennootschapsbelasting aangiften en voor het toepassen van de wettelijke fiscale vereisten. Ook adviseer je de Financieel Directeur proactief over mogelijke procesverbeteringen, aanwezige bedrijfsrisico’s en bijsturings- en beheermechanismen.
Als eerste aanspreekpunt voor interne en externe financiële stakeholders heb je nauw contact met je Finance en controlling collega’s op het hoofdkantoor in Duitsland, de accountants en diverse andere financiële instellingen.  

Deze vacature wordt in Nederland en België uitgezet en de standplaats van de functie is Nunspeet of Mechelen. Je onderhoudt internationale contacten met onze kantoren in Benelux, Oldenburg en Mönchengladbach. In je functie rapporteer je aan de Financieel Directeur.

Profiel

Jij bent in het bezit van:
  • Bij voorkeur minimaal een Master diploma in een financiële of economische richting
  • Minimaal 3 – 5 jaar relevante werkervaring bij voorkeur in een internationaal georiënteerde omgeving.
  • Een coachende stijl van leidinggeven.
  • Een teamplayer met “winning together” mentaliteit en iemand die zijn/haar ‘mannetje’ kan staan.
  • Expertise in Finance en control, treasury, interne- en externe verslaglegging en IFRS-regelgeving.
  • Ervaring met ERP-systemen, bij voorkeur SAP.
  • Een ruime ervaring in MS Office onderdelen.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Duits is een pré.
  • Je hebt een hands on mentaliteit en kunt goed overzicht bewaren in een dynamische omgeving.

Aanbod

Een uitdagende en zelfstandige functie in een leuk team van professionals binnen een vooruitstrevende, servicegerichte en internationale organisatie. Een bedrijf waar veel aandacht is voor (persoonlijke) ontwikkeling en ruimte voor eigen initiatief.

Wij bieden een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een onkostenvergoeding en opleidingsmogelijkheden. Een laptop en mobiele telefoon maken deel uit van de functie.
 

Interesse?

Stuur dan uiterlijk 5 april 2019 je motivatie en CV naar personeelszaken@cewe.nl

Voor meer informatie over de procedure kan je contact opnemen met Lisette van ’t Hul via telefoonnummer 0031 341 255 312 en voor meer inhoudelijke informatie over de functie met Jan van den Hoek via telefoonnummer 0031 341 255 326.
Meer informatie over CEWE kun je vinden op
http://company.cewe.de/en/home.html


We stellen het niet op prijs als andere bedrijven op deze advertentie reageren door hun diensten aan te bieden
Mechelen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 17 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Financieel management' jobs in Mechelen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.