Terug naar zoekresultaten
Robert Half Finance & Accounting Antwerpen

Finance & Admin Manager - regio Temse

Robert Half Finance & Accounting is momenteel op zoek naar een Finance & Admin Manager voor een Project Management, Consulting & Engineering bedrijf gelegen te Temse.

Via Robert Half Finance & Accounting Antwerpen

Onze klant is een onafhankelijke, multidisciplinair engineeringskantoor met activiteiten in industrieën zoals energie, gas, chemie, petrochemie, automotive, voeding, farmaceutica, biotechnologie, metallurgie, facility, … Je komt terecht in een klein bedrijf waarbij vrijheid en flexibiliteit sterk aanwezig zijn, net als een gezellige sfeer.

Finance & Admin Manager - regio Temse

Functieomschrijving

Als Finance & Admin Manager zal je starten in een Office positie maar zal je snel een weg vinden in het Finance gedeelte van het bedrijf.

Volgende taken zullen behoren tot jouw takenpakket:

  • Je maakt contracten en dossiers op
  • Maandelijks analyseer je de kosten-opbrengst
  • Je voert betalingen op een correcte manier uit
  • Je verzorgt de contacten met de leveranciers
  • De klantenbalans zal je met nauwkeurigheid opvolgen
  • De aankoop en verkoop neem jij met veel toewijding op
  • De dagelijkse administratie zal je efficiënt uitvoeren, met zicht op een collega die dit op termijn overneemt
  • Je kijkt timesheets en facturatie na, alle loonsberekingen worden door jou gecontroleerd
  • Op termijn neem jij de lead op Finance

Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert :

https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

Profiel

Het ideale profiel ziet er als volgt uit:

  • Je bent flexibel in je takenpakket
  • Je groeit graag mee met een bedrijf
  • Jij kan op een constructieve manier meedenken
  • Assertief en initiatiefnemer behoren tot jouw kernkwaliteiten
  • Je hebt 5 jaar ervaring binnen een administratieve en/of finance rol
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en trekt mee de kar tijdens projecten
  • Nederlands en Engels gaan vlot, Frans en/of Duits zijn een grote meerwaarde

Aanbod

Buiten een leuk team kan men volgende zaken aanbieden:

  • Een eerlijke verloning voor je gepresteerde werk
  • Een ruim voordelenpakket met: onkostenvergoeding, hospitalisatieverzekering voor het hele gezin, groepsverzekering, maaltijdcheques, laptop, iPad, iPhone
  • Een bedrijfswagen met tankkaart
  • Opleiding on the job, in samenwerking met de CEO en HR
  • Flexibele werkuren, ideale work/lifebalans
  • Mogelijkheid om van thuis uit te werken
  • 4/5e werken is bespreekbaar
  • 3 dagen per maand krijg je de kans om mee naar Duitsland te gaan
  • 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen

Startdatum begin september, maar kan ook vroeger.

Deze job wordt niet langer aangeboden.
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Financieel management
  • Sector: Onderwijs en Vorming
  • Oost-Vlaanderen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Financieel management' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.