Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 8

Volgende
Robert Half International

Finance & Accounting- Recruitment Consultant -Gr. Bijgaarden

Finance & Accounting, een divisie van de Robert Half groep, is wereldwijde marktleider in gespecialiseerde rekrutering en selectie van hoog gekwalificeerde financiële en boekhoudkundige profielen (M/V).

Via Robert Half International

Staat 5 dagen op Jobat.be

Onze organisatie

Robert Half is wereldwijd marktleider in gespecialiseerde tijdelijke en permanente rekrutering. Het beursgenoteerde bedrijf werd opgericht in 1948 en heeft meer dan 300 vestigingen over heel de wereld. Ook dit jaar werd Robert Half opgenomen in de lijst van "World's Most Admired Companies" van het Amerikaanse tijdschrift FORTUNE® en scoorde bovendien het hoogst onder de wervingsbureaus. (19 Februari 2018)

Sinds onze start hanteren we de hoogste professionele standaarden, vertaald in onze waarden:

  • Leadership by Example
  • Ethics First
  • An openness to new ideas
  • Dedication to Excellence

Finance & Accounting- Recruitment Consultant -Gr. Bijgaarden

Functieomschrijving

Jouw verantwoordelijkheden

  • je zoekt, selecteert, screent en interviewt hoog gekwalificeerde financiële experten met interesse in nieuwe opportuniteiten op permanente basis;
  • je ontwikkelt een breed netwerk, en bouwt kwalitatieve professionele relaties op met je klanten door het prospecteren bij hun top management en financiële directie;
  • je haalt nieuwe opdrachten binnen door het herkennen van rekruteringsnoden;
  • je gebruikt jouw ervaring voor het analyseren van de noden van je klanten en reikt hen op basis van jouw bevindingen de meest gekwalificeerde, best passende professional aan;
  • je verzekert een hoogstaande kwalitatieve samenwerking tussen alle partijen door een nauwe opvolging van het hele rekruteringsproces;
  • je neemt deel aan professionele netwerking evenementen.

By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:

https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

Profiel

Jouw profiel

  • je beschikt over een Master diploma, bij voorkeur in een economische richting
  • je hebt 3 tot 5 jaar ervaring in audit, controlling, corporate banking, accounting of een andere financiële of commerciële ervaring in een bij voorkeur financiële omgeving
  • je hebt een goede kennis van het Nederlands; kennis van het Frans en/of Engels is een extra troef
  • je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, en je bent heel commercieel ingesteld en dienstgericht
  • je bent een gedreven, proactieve, resultaatgerichte professional met een sterke teamgeest
  • je hebt een mature, flexibele en extraverte persoonlijkheid met een wil tot slagen in een ambitieuze en snelgroeiende organisatie
  • de uitbouw en ontwikkeling van een eigen klanten- en kandidatenportefeuille is voor jou een uitdaging.

Aanbod

Ons aanbod

  • een carrière in een steeds groeiende onderneming met een sterke merknaam en reputatie;
  • een dynamische, teamgeoriënteerde internationale werkomgeving waar zowel de 'vibe' van een multinational als de charme van een regionaal team heerst;
  • reële carrièremogelijkheden en kansen op persoonlijke ontwikkeling;
  • een aantrekkelijk salarispakket met uitstekende extralegale voordelen, een firmawagen en prestatie-gerelateerde variabelen

Interesse?

Solliciteer nu!

Vlaams-Brabant

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 23 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR consultancy
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Vlaams-Brabant
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR consultancy' jobs in Vlaams-Brabant meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.