Terug naar zoekresultaten Vorige

21 van 38

Volgende
ORBID

Finance & administration coördinator

ORBID | Merelbeke | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 12 dagen op Jobat.be

130 experten van Orbid gaan elke dag met veel drive aan de slag om organisaties future proof te maken. Door hen te ondersteunen op het vlak van technologie, mensen en organisatie. We gaan op een pragmatische manier voor resultaatgerichte oplossingen waarbij de meerwaarde voor de klant centraal staat.

Finance & administration coördinator

Functieomschrijving

Als Finance & administration Coördinator sta je in contact met alle afdelingen en zusterbedrijven van Orbid. Je staat in voor de dagelijkse boekhoudkundige opvolging en bent sterk betrokken bij financieel-administratieve optimalisaties. 
Jouw taken:
  • Je staat in voor het inboeken van de aan- en verkoopfacturen, het verwerken van de bankuittreksels en diverse verrichtingen.
  • Je helpt bij de voorbereiding van de maandelijkse- en jaarlijkse afsluiting, de opmaak van ad hoc rapporten en bijkomende analyses.
  • Samen met je collega’s sta je in het voor het debiteurenbeheer en diverse administratieve taken.
  • Je werkt verder aan de optimalisatie van de financieel-administratieve processen. Hierbij krijg je de zelfstandigheid om initiatieven te nemen, voorstellen te doen en deze ook uit te werken.

Profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma accountancy-fiscaliteit aangevuld met enkele jaren relevante ervaring in een boekhoudkundige en/of controllingfunctie.
  • Je hebt een goede kennis van finance, controlling en boekhouden en weet vlot te werken met de nodige IT- en softwarepakketten. Tevens ben je een Excel-Expert.
  • Met je sterke analytische ingesteldheid en accuraatheid weet je telkens de beste oplossingen aan te reiken.
  • Je bent pro-actief en hands-on en houdt ervan om initiatief te nemen, om processen te verbeteren en implementeren en zo ons groeiverhaal te ondersteunen.

Aanbod

Bij Orbid vinden we het belangrijk dat je groeit in je job én als persoon. We doen er alles aan zodat jij je thuis voelt bij ons. Elke Orbid-medewerker staat achter het vierletterwoord ‘GROW’: Goesting, Resultaatgericht, Open & Eerlijk en Werken in team. Deze waarden zijn de kern van onze bedrijfscultuur. We werken op een open en constructieve manier samen met collega’s en klanten, en geven alle kansen aan initiatieven van medewerkers. Samen met jouw carrièrecoach halen we het maximale eruit om samen te groeien. 

In ruil voor de verantwoordelijkheid die je opneemt, kan je rekenen op onze waardering en een sterk verloningspakket (smartphone, laptop en internetabonnement, maaltijdcheques en verzekeringen, collectieve loonbonus volgens prestaties, 32 verlof- en ADV dagen). Er zijn tal van momenten om bij te praten met collega’s, van Orbid teammeetings tot een gezellige drink in onze bar op vrijdag. 

Meer weten over het werken bij Orbid? Surf snel naar werken bij Orbid. https://www.orbid.be/werken-bij-orbid
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 27 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Van € 3.300 tot € 4.150 per maand
    i

    i Hoe wordt dit salaris berekend?

    De aangeleverde salaris informatie is gebaseerd op geanonimiseerde gegevens van .

    De weergave van de salarissen is gebaseerd op criteria zoals industrie, functietitel, locatie en een aantal andere elementen.

  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • GSM & smartphone
  • Laptop
  • Internetvergoeding / Abonnement
  • Individuele hospitalisatieverzekering
  • Hospitalisatieverzekering voor familie
  • Parking

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Controlling' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.