Terug naar zoekresultaten
Accent

Filiaalleider Decoratie & Interieur te Wetteren

Via Accent | Oost-Vlaanderen | Voltijds

Nog 5 dagen om te solliciteren

Onze klant is een toonaangevend woonwarenhuis. Met ruim 170 winkels en 2500 werknemers bieden we de klant een verrassend en eigentijds assortiment aan. Ze zijn trots op hun bedrijf en betrokken bij de klanten die bij hen komen. Klantgericht denken staat bij de klant hoog in het vaandel. Hun focus ligt erop om de service en kwaliteit elke dag weer te verbeteren. De medewerkers beschikken over een sterke hands-on mentaliteit.

Filiaalleider Decoratie & Interieur te Wetteren

Functieomschrijving

Een Filiaalverantwoordelijke krijgt volgende verantwoordelijkheden :
  • Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de commerciële objectieven van de winkel
  • Je staat in voor de opening en sluiting van de winkel
  • Je maakt de uurroosters op
  • Je volgt de administratie van de winkel op
  • Je bent verantwoordelijk voor de permanente juistheid van de kassa en de bankoverdrachten
  • Je doet de behandeling van klachten van klanten
  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig rapporteren van afwijkingen… en formuleren van oplossingsvoorstellen
  • Je begeleidt en coacht de medewerkers
  • Je draagt zorg voor een optimale winkelprestatie volgens assortimentsafspraken
  • Je draagt zorg voor de courantheid van de filiaalvoorraad en voor de voorraadhoogte
  • Je bewaakt het totale filiaalbudget en draagt zorg voor het beheren van de totale kosten per filiaal
  • Je draagt bij aan de vastgestelde omzetnorm van het filiaal
  • Je ziet toe op de naleving van afspraken op het gebied van veiligheid
  • Je draagt zorg voor het uitvoeren van P&O instrumenten

Profiel

Voor de functie van filiaalverantwoordelijke beschik je over volgende talenten :
  • Je pakt taken zelfstandig aan
  • Je werkt met oog voor detail
  • Je hebt een grote affiniteit met interieur
  • De klant staat altijd centraal voor jou
  • Je bent servicegericht en commercieel ingesteld
  • Je bent bereid op zaterdag te werken
  • Je hebt een eerste ervaring in de verkoop en kan een team motiveren en leiden
  • Je hebt een A2 diploma en bijkomende gespecialiseerde vakstudies of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt kennis van de commerciële politiek
  • Je hebt een grondige kennis van onderhandelings- en verkooptechnieken en technieken voor klachtenbehandeling
  • Je kan werken met kassaverrichtingen en bankoverdrachten
  • Je kent administratieve en logistieke stromen en procedures
  • Je hebt kennis van het inwendig reglement en de veiligheids- en hygiënevoorschriften
  • Je kan een transpalet bedienen

Aanbod

  • Een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling
  • Een plezierige werkomgeving in een dynamische organisatie
  • Een job van 32u/week optie vast na een geslaagde periode via Accent Jobs

Interesse?

VG13/BUO
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.