Functieomschrijving
Voor Somati FIE is een kwaliteitsvolle dienstverlening uiterst belangrijk en hier werken onze 75 field service techniekers dagelijks aan.
Als Field Quality Supervisor zal je nacontroles doen op de door de techniekers uitgevoerde werken, dit gebeurt bij onze klanten doorheen heel het land en vereist een technische kunde en kennis van de bestaande normen en wetten.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het matchen van de prestatierapporten van de service techniekes met oa de track & trace GPS loggegevens van de dienstvoertuigen.
Je stelt zelf rapporten over dit alles op en bespreekt de resultaten met de verantwoordelijke teamleader en de Service Manager.
In nauw overleg met hen worden dan de nodige acties vastgelegd om de kwaliteit van het uitgevoerde werk te garanderen en waar nodig te verbeteren.
Verder zorg je ook voor de algemene rapportering van de geleverde prestaties en draag je vanuit je bevindingen bij aan de verbetering van de bestaande processen.
Je staat ook in voor de individuele opleiding van startende service techniekers, in samenspraak met de teamleaders. Dit maakt slechts voor 20% deel uit van je volledige takenpakket.
Zo vorm je samen met onze teamleaders en de Service Manager een hecht team dat alles aan kan!