Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 9

Volgende
Accent

Facturatiebediende

Accent | Antwerpen | Voltijds

Nog 1 dag om te solliciteren

Dit bedrijf is gespecialiseerd in het maken en plaatsen van tijdelijke wegsignalisatie. Het is een enorm grote groep die vooral bestaat uit chauffeurs B en C maar ook uit plaatsers en beletteraars.
Dit groot familiebedrijf groeit jaar na jaar opmerkelijk en dit hebben ze te danken hebben aan hun doorgedreven en persoonlijke aanpak. Hier draait alles om geven en nemen. Je komt terecht in een team dat bestaat uit harde werkers maar tussendoor is er zeker ruimte voor een portie humor.

Facturatiebediende

Functieomschrijving

Voor de facturatieafdeling zijn wij opzoek naar een administratief sterke medewerker. De functietaken bestaan uit ondermeer:
  • Facturatievoorstellen voorbereiden op basis van uitgevoerde opdrachten/werven
  • Uitgestuurde facturatievoorstellen opvolgen
  • Goedkeurigen verwerken
  • Voorbereiden van protesten eventueel opmaken van creditnota's
  • Verantwoordelijkheid over verschillende dossiers waaronder ook klassement
  • Telefonisch klantencontact: betreffende info over dossiers goedkeuringenaflevernota's etc

Profiel

Je hebt al enige ervaring in het facturatiegebeuren spreekt een klein woordje frans en bent communicatief ingesteld.

Je hebt een bachelor diploma of evenwaardig door ervaring/vaardigheden.

Jobgerelateerde competenties
  • Briefwisseling registreren sorteren frankeren
  • Documenten coderen klasseren en archiveren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen Gegevens de actualisatie van gegevens terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • De voorraad opvolgen tekorten vaststellen Bestellingen plaatsen
  • Brieven tabellen ... invoeren volgens instructies

Persoonsgebonden competenties
  • Resultaatgerichtheid
  • Plannen (= ordenen)
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Leervermogen hebben
  • Regels en afspraken nakomen
  • Zelfstandig werken
  • Samenwerken als hecht team
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Omgaan met stress
  • Commercieel zijn
  • Klantgerichtheid
  • Contactvaardig zijn

Aanbod

  • Een zeer aangename spontane werksfeer
  • Opleidingsmogelijkheden
  • 20 verlofdagen 3 adv dagen
  • Een fulltime job van 385u/week
  • Maaltijdcheques en ecocheques
  • Hospitalisatieverzekering (na vaste aanwerving)

Interesse?

VG13/BUO
Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 1 dag om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.