Terug naar zoekresultaten
Jobmatch

Facility Officer : Receptie & Polyvalent Werk

Via Jobmatch

Staat 9 dagen op Jobat.be

Jobmatch. In onze naam zit precies vervat wat wij doen.
Elke dag opnieuw zetten onze Consultants samen hun schouders onder het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en bedrijven. En die match vinden, dat vraagt vakmanschap.
Onze individuele aanpak, gedrevenheid en oog voor kwaliteit resulteert in een stevige professionele relatie op lange termijn met zowel onze klanten als onze uitzendkrachten.

Facility Officer : Receptie & Polyvalent Werk

Functieomschrijving

Voor onze opdrachtgever in Anderlecht zijn wij op zoek naar een polyvalent medewerker voor de dienst Facilities. Hoofdzakelijk zal je receptietaken voor je rekening nemen, maar je werkt ook mee aan andere projecten binnen de dienst Facilities.

 

  • Je werkt mee aan de receptie en je onthaalt bezoekers zowel via telefoon als aan je balie
  • Je beheert de reservaties voor parkeerplaatsen en de meetingrooms
  • Je verzorgt binnenkomende en uitgaande post en pakketjes
  • Naast de receptie werk je ook mee aan andere Facility-taken, die ervoor zorgen dat de bedrijfsomgeving optimaal werkbaar blijft door de best mogelijke integratie van collega' s, lokalen, processen en technologische middelen:
    • Beheer van vergaderzalen en voorbereiding van meetings
    • Beheer van catering, koffiecorners, snoepautomaten
    • Beheer van bestellingen, kantoorbenodigdheden, stock
    • Planning van aanvragen in de agenda

Profiel

  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans
  • Je bent een polyvalent iemand en je houdt ervan om ingezet te worden op verschillende noden binnen het gebouw en het beheer ervan
  • Je bent graag zowel administratief als actief bezig
  • Je werkt vlot met de computer (MS Office – Word, Excel, POwerpoint,…)
  • Ervaring binnen planning of logistiek is zeker een meerwaarde
  • Je bent vriendelijk, beleefd, behulpzaam en je voelt je thuis achter een balie
  • Je werkt graag proactief en je ziet uit eigen beweging welk werk er gedaan moet worden
  • Je neemt graag initiatief en verantwoordelijkheid en je kan autonoom werken
  • Je bent een multitasker, stressbestendig en graag met verschillende taken tegelijk bezig

 

Aanbod

  • Voltijdse functie, te starten voor 14 maanden (1 jaar en 2 maanden), mogelijks verlengbaar
  • Opstart: 1 augustus
  • Mooie verloning, aangevuld met interessante extralegale voordelen
  • Prettige werkomgeving en uitdagend takenpakket
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 19 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Anderlecht (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.